סרט חדש חינמי לילדים ולהורים 'נעים להכיר'



מאחורי הקלעים של התזמורת הסימפונית ירושלים. חמישי 15.10.20 בשעה 17:00. המלצה חינמית איכותית און ליין לכל המשפחה

מהי תזמורת? מה תפקידו של המנצח 'האיש עם הגב לקהל' שמנפנף בידיים? איך זה שכל אחד מנגן בכלי שונה אבל יחד זה נשמע נפלא? התזמורת הסימפונית ירושלים ממשיכה להנגיש את המוסיקה לכל המשפחה ולרגל הסגר הפיקה סרט ייחודי שמעניק תשובות לכל השאלות ולהכיר את התזמורת.

צילום: עופר אמסלם

בסרט מוזמנים הצופים, ילדים, בני נוער וכמובן ההורים, למסע שכולו אל מאחורי הקלעים של התזמורת. הילדים יפגשו נגנים ונגניות היוצרים יחד ומרכיבים את הגוף הגדול שנקרא תזמורת. בנוסף מתארים הנגנים בסרט את סיפורם ותפקידם בתזמורת, מה תפקידו של המנצח, איך נראית חזרה מוזיקלית, מי מגיע להופיע יחד עם התזמורת ומה מפלס ההתרגשות לפני כל קונצרט ועוד.

עופר אמסלם מנכ"ל התזמורת: :הסרט המיוחד שצילמנו וערכנו בימים האחרונים במטרה לשתף את הקהל הצעיר יותר ולתת לו הצצה אמיתית למאחורי הקלעים שלנו, לפתוח בפניהם את "המסך", כדי שיכירו את האנשים שמאחורי הצלילים, שילמדו כמה השקעה והתרגשות נכללת בהכנה לקונצרטים ובעיקר להקשיב יחד עם הצופים למוזיקה טובה ומיוחדת. התזמורת הסימפונית ירושלים מנסה להשאר בקשר עם חובבי המוסיקה בכל רחבי המדינה גם בימים אלה ונמשיך להפתיע ולפעול גם בימי הסגר".

 צילום: עופר אמסלם

הסרט לילדים ״נעים להכיר״ יוקרן ביום חמישי  15.10 , שעה 17:00

אורכו כ-50 דקות . ללא תשלום

בדף הפייסבוק וביוטיוב של התזמורת הסימפונית ירושלים

 

התזמורת הסימפונית ירושלים

התזמורת שזו עונתה ה-82 נוסדה בסוף שנות השלושים כתזמורת של שרות השידור המנדטורי בפלשתינה. עם קום המדינה היתה לתזמורת הסימפונית ירושלים רשות השידור כתזמורת רדיו. מרבית הקונצרטים הוקלטו ושודרו בקול המוסיקה מאולם הבית של התזמורת – הנרי קראון בתיאטרון ירושלים. מנהלה המוסיקלי החדש של התזמורת מאסטרו סטיבן סלואן. בין מנהליה המוסיקליים בעבר שמות בולטים כמו מנדי רודן, לוקאס פוס, גארי ברתיני, לורנס פוסטר, דוד שלון, לאון בוטשטיין ופרדריק שאזלן. רפרטואר התזמורת מהווה שילוב רחב יריעה בין יצירות המופת של העבר וההווה החל מיצירות הבארוק והתקופה.
התזמורת מוזמנת לעתים תכופות לסיורי קונצרטים ברחבי העולם, והופיעה באולמות היוקרתיים ביותר, ובהם קרנגי הול בניו יורק, אולם המוזיקפריין בווינה, אולם הפילהרמוני בקלן ואולמות הקונצרטים המרכזיים בדיסלדורף, בפרנקפורט ובלוצרן.  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה