מונדיאל על הבר



הקרנות חגיגיות של משחקי המונדיאל 'קטאר 2022' בברים ובפאבים נבחרים במרכז ירושלים, עם שדרי ופרשני הספורט הבולטים בישראל : ג'ובאני רוסו, שלמה שרף, יונתן כהן, רון קופמן, לירן שכנר, שרון דוידוביץ, עמרי אפק, ומוטי פשכצקי.

צילום: יואב וינטרוב

מונדיאל 2022 כבר כאן. עיריית ירושלים באמצעות חברת 'אריאל' משיקה את פרויקט 'מונדיאל על הבר' - הקרנות חגיגיות של משחקי המונדיאל 'קטאר 2022 במבחר ברים ופאבים במרכז העיר, בהם יתארחו מיטב שדרי ופרשני הספורט בישראל, שישדרו ויפרשנו את המשחק בלייב.

הפרויקט שיחל ב- 3.12.22 ויימשך עד למשחק הגמר ב-18.12, יעניק לתושבי ירושלים ולמבקרים בה חוויה אטרקטיבית במיוחד של צפייה במשחקי ההכרעה של המונדיאל החל משלב שמינית הגמר ועד למשחק הגמר, וכן יביא לחיזוק המרחב העסקי של מרכז העיר ושל הברים והפאבים הירושלמיים.


בפרויקט 'מונדיאל על הבר' ישתתפו השמות המובילים בתחום תקשורת הספורט ובהם : שלמה שרף, ג'ואבני רוסו, יונתן כהן, רון קופמן, לירן שכנר, שרון דוידוביץ, עמרי אפק, ומוטי פשכצקי.


בכל הברים והפאבים, הלוקחים חלק בפרויקט, יוקרנו המשחקים על גבי מסך ענק כאשר בכל משחק יתארחו במקום, שדר ופרשן, שילוו את המשחק לכל אורכו.
בין הפאבים המשתתפים בפרויקט 'מונדיאל על הבר' : שושנה בר , אברהם הוסטל, דבלין, השכנה, הצעצוע, נוקטורנו, באב אל יאמן, בלייז בר, ג'נריישן ( לשעבר פוטין ) , בירתנו , ג'נט, חצי תוכי ובית הועד.
פרטים נוספים אודות 'מונדיאל על הבר' באתר העירייה.

ראש העיר ירושלים משה ליאון: "המונדיאל הוא חגיגה ענקית וססגונית לכל חובבי הכדורגל מכל רחבי העולם. את האירוע הזה אנחנו משדרגים בגדול עבור האוהדים, תושבי ירושלים. המיזם הנפלא "מונדיאל על הבר" יארח את מיטב שדרי ופרשני הספורט בהקרנת המונדיאל בברים ובפאבים ברחבי העיר, שגם ייהנו מתנועת לקוחות גוברת. אנו מזמינים את כולכם להגיע - הכדור במגרש שלכם."


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה