לא יודעים מה לעשות עם הילדים? בואו לחפש את המטמון בירושלים!



מהפכת התיירות ואירועי הקיץ של עיריית ירושלים, הרל"י והמשרד לירושלים ומורשת נמשכת – ושולחת אתכן לנווט בעיר הבירה ולמצוא את המטמון

צילום: דוברות עיריית ירושלים

ירושלים מציעה שלל חוויות מאתגרות לקבוצות ולמשפחות וביניהן - משחקי ניווט ברחובות, בסמטאות ובשווקים, משחקי מטמון וסיורים מרתקים וחדשניים בהם יצטרכו המבקרים למלא אחר משימות, לפתור חידות, לחבר מידע ולפענח כתבים וכמובן - להגיע בזמן לנקודת הסיום. לאורך כל הדרך יחשפו המבקרים לסודות ירושלים ושכונותיה הססגוניות. החוויה מאפשרת היכרות עם מורשת השכונות והאתרים ומלמדת את הסיפורים שעומדים בליבם.

בין מגוון ההרפתקאות ניתן למצוא סיורים עצמאיים ומרוץ עירוני, אותם ניתן לבצע דרך הטלפון ולשחק באמצעות הורדת אפליקציה מתאימה לסלולרי: מטמון העיר העתיקה, מטמון נחלאות, מטמון השוק, מטמון משכנות שאננים ועוד. המשחקים מתאימים לכל קבוצה ומתקיימים בכפוף להנחיות משרד הבריאות.

במטרה למשוך את התייר הישראלי, הוחלט כי כל מי שיזמין לילה או יותר באחד מבתי המלון הירושלמים המשתתפים במבצע או באתר הקמפינג בעיר דוד, יקבל וואוצ'ר הטבה לכל המשפחה, המעניק שובר על סך של 40 שקלים לכל אחד מבני המשפחה באחד מעשרות הסיורים המוצעים. המבצע מוגבל ללינה בין התאריכים 10.07-31.08.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אני מזמין את הציבור הרחב ליהנות ממהפכת התיירות של ירושלים ומגון החוויות האטרקטיביות שהעיר מציעה לבני נוער, קבוצות ומשפחות לצד אתרים ומורשת ירושלמית ייחודית".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה