יריד חוצות היוצר 2019 יוצא לדרך



היום (ב') יפתח יריד חוצות היוצר 2019. צביקה פיק יקבל היום בלשכת ראש העיר תעודת תושב כבוד של העיר ירושלים במסגרת אירועי פתיחת הפסטיבל

ראש העיר ירושלים משה ליאון יעניק היום, (שני), יום פתיחת פסטיבל חוצות היוצר, תואר תושב כבוד של העיר ירושלים לזמר, היוצר והמלחין צביקה פיק. זוהי למעשה פעם ראשונה שמתקיים טקס הענקת תושב כבוד בעיר ירושלים.

משה ליאון, ראש העיר ירושלים: "פסטיבל חוצות היוצר שבירושלים מצדיע השנה לאמני ישראל לדורותיהם ואני שמח נרגש וגאה להעניק לאמן שרבים גדלו על שיריו, נהנו מיצירותיו ומהיכולות המוזיקליות והאמנתיות שלו את כרטיס תושב כבוד של העיר ירושלים. אני מייחל לכולנו שצביקה ימשיך בדרכו המיוחדת וביצירותיו הנפלאות, לגרום לנו שמחה, ריגוש ואושר " והוסיף "צביקה פיק נמנה בשורה אחת עם האמנים הגדולים של מדינת ישראל, בעל קריירה אדירה של למעלה מחמישה עשורים והביא במהלך השנים כבוד רב למדינת ישראל- בארץ ובעולם. לאור הערכתנו לפועלו ולשנה המורכבת שעבר - החלטתי להעניק לו עם הרבה כבוד, הערכה ואהבה מעמד של תושב כבוד של עיר הבירה של מדינת ישראל. עיר של אמנות, תרבות ובידור, עיר מגוונת ורבת צבעים ריחות, טעמים ותרבויות. אנחנו מאחלים לו בריאות והמשך פעילות יצירתית שנים רבות". 

מופע בחוצות היוצר. צילום: דוד סעד



חברת אריאל: " חוצות היוצר חוגג 44 שנות פעילות ומצדיע לאמני ישראל ולכן היה לנו ברור שאת הפסטיבל יפתח השנה צביקה פיק אחד האמנים החשובים והמוערכים שיש למדינת ישראל. צביקה הופיע בירושלים עשרות פעמים והעיר ירושלים מחזירה לו ובגדול עם הענקת תושב כבוד של העיר. השנה בנינו תכנית מעניינת ומגוונת יותר מאי פעם המציעה לקהל הרחב- בני נוער, צעירים, ילדים, משפחות, חובבי אמנות, מבוגרים על כל המגזרים והמינים, מבחר אירועים ופעילויות כולל מופע מרכזי מדי ערב של גדולי הזמרים בארץ, טברנה ים תיכונית, מתחם לילדים ולקטנטנים וכל זה במחיר של 75 ₪ בלבד לכרטיס ,60 ₪ בהנחות שונות כולל תושבי ירושלים ו 30 ₪ לילדים. מזמינים את עם ישראל לבוא לירושלים וליהנות מפסטיבל חגיגי באווירה מיוחדת כמו שרק בירושלים ניתן למצוא". 

צילום: דוברות עיריית ירושלים

על חוצות היוצר: 
למרגלות חומות העיר העתיקה, תחת כיפת השמיים סמוך לבריכת הסולטן יפתח מחר, יום שני הקרוב, ב-12 באוגוסט הפסטיבל הבינלאומי חוצות היוצר-ירושלים אליו צפויים להגיע למעלה מ 100,000 מבקרים במהלך 11 ימי הפסטיבל. פסטיבל "חוצות היוצר", הוא אחד מהפסטיבלים הוותיקים והגדולים במדינה, שהפך למסורת במשך למעלה מ- 4 עשורים. השנה יציין הפסטיבל את שנתו ה – 44 ויארח את מיטב הזמרים והמוסיקאים הישראלים לצד מופעי טברנה עם זמרים יווניים נבחרים מהארץ ומחו"ל, עשרות אמנים מהארץ ומהעולם: המזרח הרחוק, דרום ומרכז אמריקה, אירופה, אסיה ואפריקה - שיציגו את יצירותיהם ביניהם: כ 200 אמנים- ציירים, תכשיטנים, מעצבים, פסלים, מ36 מדינות, מתחם ילדים, מתחם קולינרי ועוד.
הפסטיבל מתקיים ביוזמת עיריית ירושלים ובניהול והפקת חברת אריאל.

מדי ערב (21:00) במהלך 11 ימי הפסטיבל יתארחו מיטב זמרי ישראל, כשהשנה יעלו שילובים מיוחדים שיעלו כמופעי בכורה בפסטיבל. דני גידי וחברים, שלומי שבת מארח את נסרין קדרי, ברי סחרוף מארח את מוש בן ארי, עדן בן זקן, איתי לוי, חנן בן ארי, עדן חסון, אביתר בנאי, משה פרץ, סטטיק ובן אל, לירן דנינו, יהודה פוליקר ויובל דיין ועידן עמדי. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה