ירושלים רוקדת



כ- 1,000 רקדנים ישתתפו בחגיגה של מחול בעיר הבירה במסגרת אירוע 'במות חופשיות 2023'– במה עירונית ללהקות וקבוצות מחול

עיריית ירושלים ממשיכה במסורת ותקיים גם השנה את אירוע 'במות חופשיות', במסגרתו כ- 1,000 רקדנים ממרכזי מחול, מנהלים קהילתיים ובתי הספר מ- 17 שכונות בעיר, ישתתפו בחגיגה מסורתית של מחול המתקיימת כבר כ- 31 שנים בעיר.

קרדיט תמונות: אייל הירש

פרויקט 'במות חופשיות' יוצר הזדמנות לרקדנים, ללהקות, לקבוצות ולמדריכים הפועלים בירושלים וסביבותיה בתחום המחול, להיפגש, להופיע, לרקוד ולהתנסות על במה מקצועית עירונית אחת, בהובלת המחלקה למחול באגף תרבות ואמנויות בעיריית ירושלים.

הפרויקט הינו מפגן מחול מרהיב, שקורא לירושלים על כל שכונותיה, להביא את היכולות האומנותיות לידי ביטוי על במה עירונית משותפת. בפרויקט ישנו ייצוג מרשים של משפחות, רקדנים מכיתות ב'-י"ב , מרכזי מחול, מורים ומדריכים מכל רחבי העיר.

מופעי 'במות חופשיות' יתקיימו השנה בתיאטרון ירושלים באולם רבקה קראון בתאריכים 20-21.2.2023 בשעות- 17:00 וב- 20:30 בכל יום, במסגרתם יתקיימו ארבעה מופעים לציבור הכללי, הדתי והחרדי.

'במות חופשיות' הינו אירוע דגל, המאפשר למרכזי המחול לקבוע תאריך יעד, אליו מתאמנים ומקיימים חזרות, על מנת להכין את הקבוצות לקראתו. מדובר בבמה המסייעת למרכזי המחול לשמר את מערך החוגים ואת מוטיבציית הרקדנים להמשיך לרקוד ולהתכונן לקראת אירוע השיא.

צילום: אייל הירש

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: ״'במות חופשיות' היא מסורת ירושלמית מרגשת, משמחת ומלאה בהשראה. זוהי הזדמנות ללהקות ולמדריכים מכל שכונות ירושלים לתת ביטוי לעשייתם המרשימה במחול. זוהי חוויה אומנותית מעצימה, מרגשת ומפעימה. אני מזמין את כלל תושבי העיר להגיע. להשתתף ולחגוג בבירת התרבות והאומנות של ישראל".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה