יורם ברוורמן נבחר לתפקיד מנכ"ל תיאטרון החאן



ברוורמן, בעל ניסיון רב בתחום התרבות בירושלים, מנהל כיום את אגף תרבות ואמנויות בעיריית ירושלים, וכן מכהן כיו"ר איגוד מנהלי התרבות ברשויות המקומיות

בתום תהליך מעמיק שערכה ועדת האיתור שהקים הועד המנהל של תיאטרון החאן, הודיע הבוקר, יום ראשון, 1 במאי, הוועד המנהל , על מינויו של יורם ברוורמן למנכ"ל החדש של תיאטרון החאן, אשר יחליף את המנכ"לית היוצאת, אלישבע מזי"א, בחודש אוגוסט הקרוב.

יורם ברוורמן

ברוורמן, בעל ניסיון רב בתחום התרבות בירושלים, מנהל כיום אתאגף תרבות ואמנויות בעיריית ירושלים, וכן מכהן כיו"ר איגוד מנהלי התרבות ברשויות המקומיות. בתפקידיו הקודמים שימש כמנהל רשות הצעירים בעיריית ירושלים וכמנהל המחלקה למפעלים חברתיים.

ברוורמן, נשוי ואב לשלושה, בוגר תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת חיפה, ירושלמי במקור ומתגורר כיום ביישוב מבשרת ציון הסמוך לירושלים.

המנכ"לית היוצאת, אלישבע מזי"א, המכהנת בתפקיד משנת 2017 הודיעה לאחרונה לוועד המנהל של התיאטרון על החלטתה לעבור עם משפחתה בקיץ הקרוב לעמק יזרעאל ועל רצונה לסיים את עבודתה מזי"א צפויה לסיים את תפקידה בסוף חודש יולי.

מושיק ביבי, יו"ר הוועד המנהל של התיאטרון מציין: אני בטוח כי הניסיון הרב שיורם מביא איתו ימשיך להצעיד את החאן קדימה כתיאטרון הרפרטוארי המוביל בירושלים ולעבר הישגים אומנותיים נוספים. אני מודה לאלישבע על העבודה המקצועית המשותפת ומעריך מאוד את עשייתה הברוכה למען החאן"

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה