חלוקה לקפסולות ותכולה של 500 איש: עיריית ירושלים מכשירה את כיכר ספרא לקיום אירועי תרבות



הפתרון היצירתי שיאפשר לקיים אירועי תרבות עם מאות משתתפים - והכל בהתאם להנחיות משרד הבריאות: בימים אלה משלימה עיריית ירושלים הקמת קפסולות מיוחדות בכיכר ספרא, במטרה שהמקום יוכל לארח אירועי תרבות של 500-600 איש

בעקבות הנחיית משרד הבריאות לפיה ניתן לקיים אירועים במרחב הפתוח, הנחה ראש העיר ירושלים, משה ליאון, לאמץ בכיכר ספרא מודל מיוחד, המנצל את המבנה הארכיטקטוני של הכיכר. על פי המודל יוקמו במקום במות מיוחדות, שיהוו קפסולות של 20 איש כל אחת, וכך יוכלו להתקיים במקום אירועי תרבות פתוחים בסדר גודל של 500-600 איש.

קפסולות תרבות בכיכר ספרא. קרדיטים: צילום יוני קלברמן. הדמיה גל אסא

העבודות על הקפסולות אמורות להסתיים עוד השבוע ולאפשר לעירייה לקיים במקום הופעות של מיטב האמנים ולעודד קיום אירועי תרבות של אמנים ירושלמים, המיועדים לכל המשפחה. הפרויקט מצטרף לסדרת אירועי תרבות שיזמה עיריית ירושלים, המתקיימים תחת הנחיות התו הסגול, וביניהם - משאיות השמחה, אירועי 'בר סימנטוב' בברים בעיר, הקרנות סרטים על מבני ציבור, פסטיבל אאוטליין לאיור ומילים ומגוון אירועי תרבות נוספים. 

קפסולות תרבות בכיכר ספרא. קרדיטים: צילום יוני קלברמן. הדמיה גל אסא

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "עיריית ירושלים מוכיחה שוב שגם בעת משבר היא לא מוותרת על התרבות ועל החובה להנגיש אותה לציבור הרחב במגוון פתרונות יצירתיים. מודל ספרא לקיום אירועי תרבות הוא הראשון מסוגו בישראל והוא מנצל את התכנון הארכיטקטוני המיוחד של רחבת העירייה למטרה עליונה כמו המשך קיום התרבות".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה