השבוע הרביעי של אירועי 'שאון חורף' בירושלים יוצא לדרך



פסטיבל החורף של ישראל – 'שאון חורף' 2023 מגיע לשבוע הרביעי והאחרון, עם אירועי אומנות מפתיעים ויוצאי דופן שישאירו טעם של עוד, עד לשנה הבאה

קרדיט תמונות- איתמר גינזבורג ויונתן בוגר

כל האירועים יתקיימו ביום שני ה-27.2, החל מהשעה 20:00, והפעם ברחובות שושן, כורש ושלומציון המלכה במרכז העיר ירושלים.

בין האירועים שיחכו לבאי ובאות הפסטיבל השבוע: מסיבת רחוב ירושלמית מטריפה לחגיגות יום הולדת 18 ל-'מארש דונדורמה', מקבץ מצחיק, פילוסופי ויפהפה של סרטי אנימציה קצרים ואישיים מאת קולקטיב 'תוהו', היוצרת ג'י למוטה עם ביטים מעיפים מלאי אנרגיה וסטייל, אליוט במופע סולו ייחודי עם שירי משוררות, מפגש אינטימי עם היוצר שי בן צור, מופע דואו של לונא אבו נסאר, פרפורמנס פלמנקו נסיוני מאת שרון שגיא והרצאה של האמן וצלם העיתונות תומר זמורה. רשימת האירועים המלאה נמצאת באתר 'שאון חורף'.

הפסטיבל, שזוהי שנתו ה-12 בירושלים, יצא לדרך בתחילת חודש פברואר והתקיים לאורכו בכל יום שני. האירועים התקיימו במוקדים שונים במרכז העיר, עם עשרות אירועים מגוונים בהשתתפות מאות אמנים, מוזיקאים ויוצרים, שהפכו את הרחובות שלנו בבירה לחגיגה ענקית של אמנות, מוזיקה, אוכל טוב ומסיבות לתוך הלילה.

תושבי ירושלים והמבקרים בה מוזמנים להגיע לאירועי השבוע הרביעי שיחתום את הפסטיבל לשנה זו, וליהנות מהקסם, מהאומנות הייחודית ומההשראה שהוא מביא איתו לרחובות הבירה.

ראש העיר ירושלים משה ליאון: "ירושלים, בירת התרבות והמופעים של ישראל, מזמינה אתכם, כלל תושבי העיר לבוא וליהנות מההופעות ומהאירועים הייחודים לשבוע המסכם של שאון חורף. לטייל וליהנות ברחובות מרכז העיר ומהחורף הירושלמי שמחמם את הלב."


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה