הושקה המהדורה הישראלית של מגזין האמנות הבינלאומי - THE ART NEWSPAPER



אתר אינטרנט חדש יוצא לאור בישראל - The Art Newspaper Israel - המסקר את עולם האומנות בארץ ובעולם והוא מהווה את המהדורה בעברית של המגזין העולמי המפורסם – THE ART NEWSPAPER ומביא גם דיווחים על עולם האומנות בישראל כמו דיווחים על עולם האומנות בעולם מ 50 מדינות

ארט ניוז ישראל

לאחר שהוקמו השלוחות של מגזין האמנות הבינלאומי -  THE ART NEWSPAPER בפריז, מוסקבה, לונדון ושנחאי... המהדורה העברית שלו יצאה לאור בישראל וכוללת סיקורים מקומיים ובינלאומיים -- The Art Newspaper Israel.

המגזין העולמי אשר יוצא במהדורה מודפסת ומקוונת, נוסד בשנת 1990 ומכסה את עולם האמנות הבינלאומי - כולל חדשות האומנות, האירועים האומנותיים החשובים מרחבי העולם, פרשנויות ועוד באמצעות כ50 כתבים הפעילים ב30 מדינות.

THE ART NEWSPAPER העולמי זוכה לאהדה ולהערכה גבוהה בקרב חובבי האומנות ברחבי העולם

The Art Newspaper Israel יוצא לאור לאחר תקופת הרצה של 3 חודשים ומהווה בשורה חשובה ומרגשת עבור חובבי האומנות בארץ .

אמיר כבירי

מו"ל האתר הישראלי, אמיר כבירי, אספן אומנות בינלאומי ונשיא קרן נאמני מוזיאון ארמיטאז' בישראל אומר – "המטרה שלנו להביא מידע על אישים, אמנים, אירועים, מכירות והמגמות בשוק האמנות מרחבי העולם ומישראל אל חובבי האומנות , אומנים, יוצרים, אספנים, מנהלי מוזיאונים, יועצים, סוחרים, סטודנטים, אוצרים, קובעי מדיניות ציבוריים ובעלי עניין מקצועי כמו גם אישים בשוק האמנות ולכל מי שעולם האומנות יקר לליבו.

אנחנו מאמינים ומקווים שתהנו ושתמצאו את THE ART NEWSPAPER ישראל ככלי מקצועי שישרת אתכם נאמנה".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה