במגוון אירועי קיץ 2021 בטיילת ארמון הנציב



הרשות לפיתוח ירושלים במגוון אירועי קיץ 2021 בטיילת ארמון הנציב בירושלים, לכל המשפחה, ללא תשלום ותחת כיפת השמיים. ראש העיר ירושלים, משה ליאון:"מי שלא יגיעו לירושלים לפחות פעם אחת בקיץ הזה יפספסו חוויה מרגשת וייחודית״

תושבי העיר ירושלים ומבקרים בעיר מוזמנים בחודשים יולי–אוגוסט לסדרת מפגשים נעימים ומרחיבי אופקים לכל הגילים וללא תשלום.

הפעילויות יתקיימו תחת כיפת השמיים, בטיילת ארמון הנציב בירושלים, מקום המהווה מוקד תיירותי ומפגש בין זרמים, עדות ומגזרים שונים. במיזם מגוון של אירועים ופעילויות: מסדנאות יוגה וקיטיאדו ועד סדנאות ציור והיפ הופ לילדים, מקונג פו דאנס ועד נפלאות הצ'י קונג, עם שיחות על חודש אלול, על בודהיזם ועל כתיבה, סיורי Walk and talk באזור, הופעות מוזיקליות באנרגיות טובות ועוד.

צילום: רון ירקוני יח״צ

מיזם 'תנועה רוח אירוח' מספק מקום מפגש בין משתתפים מכל הדתות והזרמים, כשאחד האירועים המרתקים בהקשר זה הוא "מפגש ולימוד בשתי שפות" של יונתן ארנון, במהלכו יכירו המשתתפים זה את זה דרך המיינדפולנס – מפגש דיאלוג נדיר וייחודי בין צעירים דוברי עברית וערבית. "אחרי תקופה שבה החלומות נסדקו, אפשר לנסות שוב לחלום יחד בעזרת טכניקת המיינדפולנס, בליווי מוזיקה, שיחה ושיתוף בקבוצות קטנות", מוסבר בתוכנייה של האירוע. יומיים אחרי, ב־8 ביולי, תנגן במקום תזמורת "פירקת אל נור" באירוע מוזיקלי הכולל רפרטואר עשיר של סגנונות מוזיקה ממרוקו, מצרים, עיראק, ישראל, סוריה ולבנון,
לצד פיוטים ומוזיקה ישראלית. וכך אירועים אלו ימשכו לאורך כל הקיץ ויציעו למשתתפים לקחת לעצמם פסק זמן מהיום־יום, להכיר עולמות חדשים ולהרחיב אופקים על רקע הנוף הירושלמי היפהפה של הטיילת.

צילום: רון ירקוני, יח״צ

ראש העיר ירושלים, משה ליאון:״ אין כמו הקיץ הירושלמי! עיריית ירושלים מציגה קיץ גדוש בהפתעות, פעילויות ועשייה תרבותית פורצת דרך. מי שלא יגיעו לירושלים לפחות פעם אחת בקיץ הזה יפספסו חוויה מרגשת וייחודית - כמו שרק העיר ירושלים יודעת להפיק".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה