אטרקציה תיירותית חדשה בירושלים- הגשר התלוי הארוך בישראל נפתח בירושלים



במיוחד לחופש הגדול נפתח גשר תלוי הארוך בישראל.
הגשר פתוח כל יום בין השעות 06:00-22:00 ומיועד להולכי רגל בלבד (ילדים עד גיל 14 נדרשים בליווי מבוגר).

הגשר התלוי הארוך בישראל נפתח בבירה הגשר שמחבר בין גיא בן הינום להר ציון ונמתח לאורך של 202 מטרים, נפתח לציבור החל מהיום בחינם.

צילום: ארנון בוסאני

הגשר פתוח כל יום בין השעות 06:00-22:00 ומיועד להולכי רגל בלבד (ילדים עד גיל 14 נדרשים בליווי מבוגר).

הגשר נמצא בסמוך לחווה החקלאית בגיא בן הינום שמקיימת פעילויות חקלאיות קדומות: מסיק זיתים, הכנת יין ורדיית דבש, ובסמוך לגן לאומי עיר דוד, מתחם האוטואוכל שפעיל עד סוף אוגוסט, מתחם התחנה ובריכת הסולטן, והוא עתיד לשמש כאטרקציה תיירותית מרכזית בבירה.

הגשר נחנך היום במעמד שר ירושלים ומסורת, מאיר פרוש, מנכ"ל משרד התיירות, דני שחר, ראש העיר ירושלים, משה ליאון ומנכ"ל עיר דוד, דוידלה בארי.

הפרויקט הוקם במימון משרד ירושלים ומסורת ישראל, משרד התיירות ועיריית ירושלים ובוצע ע"י הרשות לפיתוח ירושלים וחברת מוריה.

צילום: ארנון בוסאני

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש: "הגשר התלוי החדש מספק חוויה תיירותיות ייחודית, ואפשר לקבל ממנה תצפית על חלקיה השונים של העיר. זהו עוד פרויקט, מיני רבים, שאנחנו מובילים עם שותפים, לעודד הגעת תיירים מכל העולם לירושלים".

שר התיירות, חיים כץ: "לרווחת אזרחי ישראל והמבקרים מחו"ל, הקמנו את הגשר עם הנוף המרהיב במטרה לשדרג את חווית התייר באזור. החופש הגדול הוא הזדמנות מצוינת למשפחות הישראליות להגיע ולחוות את הייחודיות של המקום. נמשיך להשקיע בקידום ירושלים כיעד תיירותי מוביל. תבלו".

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "הגשר התלוי הוא תוספת לתיירות בעיר. ירושלים כעיר המובילה בישראל משדרגת את אתרי התיירות שלה באופן קבוע ומשקיעה מיליונים בפיתוח תיירות הפנים והחוץ בעיר. אני מזמין את כולם להגיע ולבקר בירושלים."


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה