אנה בול – פוגעת בול



הדוגמנית ופליטת בית האח הגדול אנה בול, בילתה את הסופ"ש האחרון בירושלים, לרגל קמפיין צילומי הקמפיין החדש לחגים של קניון הדר בירושלים - במסגרת בחירתה כפרזנטורית הקניון

בחודשים האחרונים הפכה בול לצמודתו של מתן אוזן - אחיו של אליאב יוצא האח הגדול באותה העונה והשניים מנהלים מערכת זוגית פוטוגנית ואף רצינית.  בול סיפרה על הסט  שהיא  מתכננת  להתקדם ביחסים עם מתן וכבר מחפשים דירה חדשה, במטרה לעבור להתגורר יחד, אך אין עדיין החלטה סופית, אם בצפון הארץ שם אוזן מנהל את עסקיו או במרכז הארץ שם ממוקדת עבודתה של בול.

לצורך הצילומים הוצמדו לבול סטייליסטית שעטפה אותה בקולקציות החדשות של המותגים המובילים מרשתות האופנה הבינלאומיות והמקומיות, של קניון הדר. בול  התמודדה בגבורה אל מול הבגדים החמים לאחר שהפעילו  מיזוג מקפיא.

 

על הסט סיפרה בול שהיא שמחה להצטלם לקמפיין ולשמש כפרזנטורית של קניון הדר בירושלים, עיר הקודש הקרובה לליבה וכי החבר הכי טוב שלה גר בירושלים והיא מרבה לבקר בעיר לעיתים קרובות. מלבד זאת, סיפרה בהתרגשות שבכל פעם שהיא מגיעה לעיר היא עדיין נזכרת בימים אותם העבירה בבית האח הגדול.   

בול שאהבה עד מאוד את התוצאות של האיפור והשיער, הבטיחה לצוות המקצועי שכשיגיע היום הגדול של החתונה, היא תדאג להשתמש בשירותיהם...

בסוף יום הצילומים, קיבלה אנה, אאוטפיטים מושלמים מהקולקציות שצולמו ומיהרה לצאת לצפון לכיוונו של מתן...

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה