מועדון החלונות הגבוהים סוגר את שעריו



ארבע שנים עברו מאז שמועדון 'החלונות הגבוהים', פתח את שעריו . הוא אף דורג כאחד ממועדוני הלילה המצליחים בעיר. לאחר ארבע שנות פעילות ועשייה בז'אנר הים תיכוני, הוא סוגר את שעריו. המועדון נמצא בבעלותו של גיא כהן, אחד מאנשי הלילה הבולטים בעיר. רגע לפני שהמועדון סוגר את שעריו, צוות המקום מארגן את ההפקה האחרונה שגם היא כמו הפקות רבות, אולי ירשם בדפי ההיסטוריה של חיי הלילה בעיר

ביום חמישי הקרוב 7.3.013, מועדון 'החלונות הגבוהים' מזמין אתכם לחגוג  עם כל הצוות את מסיבת הסגירה. על העמדה ינגן רזידנט המועדון- דיג'יי אייל בן שיטרית ולאורך כל הערב, בר האלכוהול יהיה חופשי ! השתייה חינם כל הערב! לפני שנפרדים ממועדון נוסף בעיר שיהפוך לנוסטלגיה, גיא מרגיע ומגלה לנו שכבר בקיץ הקרוב יפתח לעונה נוספת בר 'המרפסת' וכבר בחודש אוקטובר השנה, יפתח מועדון חדש גם הוא בבעלותו.

למי שעדיין לא יודע בסוף השבוע הקרוב גיא פותח להרצה מקום נוסף ושונה, שיוקדש כולו למוסיקת הטכנו. 'טום וגרי', זהו שמו של המועדון שרבים מבלייני העיר מגדירים אותו כמועדון 'החתול והכלב' הירושלמי. המקום לא ינגן מיינסטרים ויפנה לקהל ספציפי, שהשתעמם מתרבות הלילה בעיר ו"ברח" לפני כמה שנים טובות לתל אביב בשביל לחוות בילויים שונים ואיכותיים.  

שנה מלאת עשייה מחכה לגיא כהן בפתח והוא אף מציין כי בימים אלו הוא שרוי ברגשות מעורבים של עצב ושמחה, "מועדון החלונות הגבוהים נסגר אחרי ארבע שנים של עשייה אבל צריך להתחדש תמיד בדברים טובים. אני מתרגש לקראת הפתיחה הגדולה של 'טום וגרי' שכבר בסופ"ש הקרוב נפתח להרצה ועוד הרבה תכנונים חדשים ומרעננים לקהל הירושלמי".  

אין ספק שכהן מתכנן לנו שנה של בילויים והנאות. כל שנותר לנו הוא להגיע ליהנות יחד עם צוות המועדון במסיבת הסגירה הגדולה ביום חמישי הקרוב, לחכות בסבלנות לפתיחה המדוברת של המועדון החדש, וכמובן לעונת הקיץ בה יפתח בר 'המרפסת' קהל הרחב. גם לחודש אוקטובר בו יפתח המועדון החדש של גיא נחכה בסקרנות רבה.  

אנו מאחלים לגיא כהן והצוות המון בהצלחה. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה