חוגגים עשור לחוף ביאנקיני בצפון ים המלח



חוף ביאנקיני חוגג יום הולדת בחפלה מרוקאית לקירוב לבבות ודו קיום עם מיטב מטעמי המטבח המרוקאי פרי ידיה של דינה דגן

בדיוק לפני 10 שנים הגיעה דינה דגן מירושלים לצפון ים המלח. לאחר שניהלה במשך מספר שנים את הפאב הירושלמי "ביאנקיני" בו מנעה בגופה פיגוע עברה דינה לצפון ים המלח והקימה את חוף ביאנקיני.

בתוך רצועת החוף הפרטית בנתה דינה מתחם קסום ובו צימרים וסוויטות באווירה מרוקאית על גדות ים המלח, אפשרות ללינת שטח בהקמה עצמית ולינה במאהלים מרוקאים מאובזרים, בריכה חצי אולימפית של מים מתוקים ובריכה לפעוטות, מסעדה מרוקאית ומסעדה ים- תיכונית מהם תצפית מרהיבה אל ים המלח, גן אירועים המעוצב כאמפיתיאטרון וחנות למוצרים המיובאים ישירות ממרוקו ביבוא אישי.

חלומה של דינה הוא להוריש לדורות הבאים עולם טוב יותר, מפויס, עולם שנעים וכיף לחיות בו "אני מאמינה שאנו אומה קטנה בעלת לב גדול ואני פותחת את ליבי ואת חוף ביאנקיני הייחודי לכל הדתות העדות בתקווה לקירוב לבבות, שיתוף פעולה ודו-קיום" אומרת דינה "עם תקוה, חזון ואהבה על חולות במקום נטוש בניתי לכבודכם גן עדן ועשיתי יש מאין. הטבע יוצר זריחות של זהב, הרי מדבר בצבע שנהב ומי ים בצבע טורקיז".

לציון חגיגות העשור מזמינה דינה דגן לחפלה מרוקאית כמיטב המסורת, מוסיקה מרוקאית, פייטן, אמנים נוספים ומיטב מטעמי המטבח המרוקאי מעשה ידיה של דינה.

המחיר: 100 ₪ לאדם

מוצ"ש 29.12.12 – 19:30

www.biankini.co.il


יש לתאם מקומות מראש בטלפון 02-9400266


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה