נטשה ת'אודורידו – כשיופי וקול נפגשים ברדיו ירושלים



ב-18 בדצמבר תופיע נטשה ת'אודורידו על בימת בית האופרה, המשכן לאומנויות הבמה בתל אביב. לקראת הופעתה הגיעה הזמרת לתכנית "מנטה" עם ירון אילן

נטשה ת'אודורידו כוכבת הזמר היווני הגיעה להתארח עם פמלייתה בתכנית "מנטה" של ירון אילן.

השדרן יוני איאטרו אשר משדר את התכנית "כחול יוון" ברדיו ירושלים, תרגם את הזמרת וסיפר כי

אין מקום מתאים יותר לנטשה ת'אודורידו: המשכן לאומנויות הבמה בתל אביב משדר קלאסה, מלכותיות ואיכות. כמוהו – גם הזמרת הגדולה הזו שתופיע על בימותיו של המשכן בשבוע הבא. נטשה אישה מטופחת, יפה כמו נסיכה מהאגדות, עם סגנון מרהיב וכריזמה של מנהיגה אמיתית. הקול שלה רך ומלטף כמו קטיפה. לא בכדי היא סחפה אחריה רבים.

נטשה נולדה בסלוניקי בשנת 1970. היא למדה עיתונות באוניברסיטה בסלוניקי ובאותו זמן לקחה שיעורי גיטרה ושיעורי הרמוניה, והחלה בקריירת השירה שלה. בשנת 1996 היא עברה לאתונה והחלה להופיע לצד זמרים וותיקים ומוכרים כמו אנטוניס רמוס ויאניס פאריוס. בשנת 1997 היא הוציאה את אלבומה הראשון שנקרא על שמה: נטשה ת'אודורידו. האלבום הפך לפלטינה במהירות שיא ודרג את ת'אודורידו ברשימת גדולי הזמרים היוונים. ההופעה הכריזמטית של נטשה, יופייה וקולה הייחודי משכו אליה מעריצים רבים.

בשנת 1998 היא הוציאה את אלבומה השני, "אהבה שנייה", שגם כן הפך לפלטינה במהירות מסחררת.  כמו כן באותה שנה היא הופיעה עם זמרים מוכרים ואהובים, כמו נוטיס ספקיאנקיס ופסחליס טרזיס. בשנת 2000 הוציאה אלבום פלטינה נוסף, והמשיכה להופיע לצד אמנים. ההצלחה שלה היתה מטאורית. היא המשיכה לגדול ולצמוח, להוציא אלבומים מוצלחים ולהופיע לצד גדולי הזמרים היוונים. בשנת 2007 היא חגגה עשר שנות יצירה באלבום נוסף שנקרא "נטשה". שבועיים אחרי יציאתו האלבום הפך לאלבום זהב. בספטמבר אותה השנה היא הופיעה במועדון ווטניקוס לצד ניקוס קורקוליס ואלי קוקינו. ההצלחה המסחרית של נטשה נמשכה גם ב – 2008– 2009 ובשנת 2010 האלבום שלה זכה בפרס של ערוץ המוזיקה היווני.

לפני כשנה 2011 היא הוציאה את אלבומה ה– 11 שהפך לאלבום זהב.

נראה כי נטשה איננה מתעייפת מעשייה ויצירה. כולנו מצפים לראותה במהרה, לחוות את אחת ההופעות המרגשות ביותר שנראה השנה, וליהנות מזיו פניה וקולה הנעים והמלטף.

המידע באדיבות אתר לילות יוון. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה