הפועל מגדל ירושלים במשחק למען ילדי שלוה



גם השנה המשיכה הפועל מגדל ירושלים את המסורת המבורכת כאשר בחרה להקדיש את אחד ממשחקיה הביתיים במלחה למען ילדי ארגון שלווה,ילדים עם צרכים מיוחדים

ביום ראשון אירחה הפועל מגדל ירושלים את קבוצת מכבי חיפה במשחק שהוקדש כולו למען ילדי שלווה. הקשר ההדוק והמדהים שנרקם לפני מספר שנים בין הקבוצה לארגון שלווה הולך ומתעצם משנה לשנה וגם העונה הוא הגיע לשיאים חדשים.

שחקני הקבוצה עלו בטקס הצגת השחקנים עם קבוצת הכדורסל החדשה והייחודית של הפועל שלוה ירושלים המורכבת כולה מילדי ארגון שלוה . לאחר מכן ערכו ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, יו"ר שלוה קלמן סמואלס ויו"ר דירקטוריון הפועל מגדל ירושלים עו"דיעקב לירז לחיצות ידיים עם שחקני ירושלים וחיפה. הילד משה סרוסי הדליק את נר השני של חנוכה בטקס מרגש ולאחריו עלתה אורטל קרפ מלווה באלישע ויינגוט ושניהם שרו את שיר החג מעוז צור ואת ההמנון הלאומי התקווה.

בטקס הקהילה המסורתי שהוקדש אף הוא לשלוה העניקו מנכ"ל עיריית ירושלים יוסי היימן , דורון מנכ"ל ליגל , מני כץ מנכ"ל מרכז קהילתי גוש עציון וכוכב העבר קני וויאלמס מתנות רבות ליוסף חיים אלימלך משלוה.

אירוע השיא של שלוה הגיע בהספקת המשחק בין הפועל ירושלים למכבי חיפה כאשר שחקני הפועל שלוה ירושלים שיחקו מול הפועל רעות אור שלום. לאחר המשחק החגיגי קיבלו כל הילדים מתנות מהפועל ירושלים על רקע  מחיאות הכפיים של הקהל.  

קהל האוהדים הנפלא של הקבוצה העניק לילדי שלווה לאורך כל המשחק הרבה חום ואהבה ובעיקר תחושה של שייכות והרבה שמחה.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה