כמו מכוניות צעצוע



קמפיין הגרפיטי של "סיג מכוניות" יוצא לדרך. יוזמה חדשה לייפוי פני העיר תוך שמירה על הזהירות בדרכים

חברת הרכב "סיג מכוניות" העלתה השבוע בפני עיריית ירושלים יוזמה חדשה לייפוי פני העיר תוך שמירה על הזהירות בדרכים, ועזרה לרשת שלמה של תושבים ליהנות ממבצע קוסם במיוחד, שבו יוכלו ציירי העיר וסמטאותיה לקשקש גרפיטי על מכוניות משומשות שיצאו מכלל שימוש ומיועדות לשימור באמצעות קמפיין גרפיטי המכוניות. הקמפיין אושר לפני מספר שנים וחיכה להסכמה כללית מכל הגורמים הרלוונטיים בעירייה.

כאמור, היוזמה של "סיג מכוניות" קיבלה אמש את ברכת העירייה, ואמורה לצאת לדרך בקרוב. במסגרת היוזמה יצבעו עשרות מכוניות ישנות ויעברו טיפול עשרת אלפים אמנותי של ציירים אומנותיים מרחבי העיר והפריפריה. המכוניות יוכלו להשתתף לאחר שירשמו בסיג מכוניות בהתאם לתקנון המבצע. 


מדובר ביוזמה של חברת הרכב המשומש, "סיג מכוניות", ליפות את העיר עם מכוניות גרפיטי מיוחדות שיוצבו במוקדים נבחרים ברחבי העיר ויחנכו את הרחובות הראשיים הן ביופי מלהיב של מכוניות עוצרות נשימה והן של תמרורים ראשיים שיוצבו בחזיתות המכוניות. בשלב הראשון מדובר ביפוי העיר באמצעות תחרות של צעירים וצעירות לצבוע את המכונית הישנות בצבעי גרפיטי ולאחר מכן אמנים מובחרים יעשו זאת והעירייה תכריז על המכוניות המנצחות.

השבוע נפגשו, מאיר תורג'מן מעריית ירושלים יחד עם הוגה הרעיון כפיר כהן, בעלי חברת "סיג מכוניות", והודיעה לו כי העירייה החליטה לאמץ את היוזמה המקושקשת שלהם כפרויקט עירוני תרבותי ורב חשיבות שיש לשדרג ולשחק בהגה שלו עוד יותר.

אחד מהרעיונות להרחבת המיזם הוא קיום תהלוכת מכוניות גרפיטי שעיריית ירושלים ביחד עם "סיג מכוניות" מתכננת לקיים, מדי שנה, ביום העצמאות.

לדברי כפיר כהן, בעלי "סיג מכוניות": "אנחנו לא מתכוונים לשים אמברקס ולא לקחת שום רברס עד שהיוזמה הזו תסחט את הדוושה של קריאות הוואו אצל כל תושבי ירושלים, ובפגישה עם עופר מנור אדריכל העיר נמצא את הדרכים לממש את היוזמה לכלל מציאות יפה יותר וזהירה הרבה יותר בירושלים".



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה