הזמר אליעד נחום הגיע לביקור ברדיו ירושלים



לרוב המכריע של האנשים הוא מוכר בתפקיד "בר", הילד הקטן מהסדרה "שמש". אבל איך אומרים... ? "זה הקטן גדול יהיה..." או יותר נכון נהיה!

אליעד עבר כברת דרך ארוכה בעולם הבידור הן בשירה והן במשחק. היום, הוא מתמקד בעיקר בעשייה מוסיקלית כזמר r&b . הוא הגיש איתי את תכניתי ביום ראשון האחרון: "צלילים בשחור" התראיין וגם נתן ביצוע לייב באולפן !

מתי החלטת לעבור ממשחק לשירה כדבר עיקרי שאתה עוסק בו לפרנסתך ?

"האמת שהמעבר היה ממוסיקה למשחק, תמיד שרתי ויצא לי להיות גם בטלוויזיה. יצא לי טוב ומגניב, עדיין אני עושה פריצות פה ושם לכל מיני תכניות כמו 'אליפים' בערוץ הילדים, אבל מתמקד יותר במוסיקה. שניהם תמיד היו שם וזה אף פעם לא הפריע אחד לשני".

אתה שר מוסיקה שחורה r&b וסול, למה דווקא באנגלית זה במטרה לכוון לשוק המוסיקה בחו"ל או פשוט קל לך יותר להתבטא כך ?

א. קל לי יותר להתבטא .

ב. מן הסתם אין כל כך מקום להיפ הופ ול r&b בעברית בעולם, למרות שזה נחמד "להגניב" מילה בעברית פה ושם.

כמו כן, ביחד עם הרכב  שנקרא tripl (מורן לוי, ליאור ברוש ועומרי כהן) אליעד גם אחראי לרמיקס הרשמי לסינגל האחרון של ריהאנה וקולדפליי. מה זה ה "רמיקס הרשמי" אתם שואלים ? הם עשו קאבר לשיר ושלחו ל universal records. המפיקים שם שמעו, אהבו ונתנו אישור (מה שנקרא publishing ) ובכך,  יש ל tripl את הזכות המלאה לעשות ברמיקס שימוש ולהפיצו.

זאת ועוד, בדיוק בחצות הליל עת תחילתה של התכנית, נכנסנו לתאריך 25.6.12 שמסמל 3 שנים למותו של מלך הפופ מייקל ג’קסון. מי שהיה להשפעה הגדולה ביותר על אליעד וגם עליי. אי לכך, לאחר שביקשנו מהמאזינים לבחור לאיזה שיר של מייקל אליעד יעשה קאבר , ההחלטה בפייסבוק הייתה פה אחד - "you are not alone" אותו ביצע אליעד בסוף התכנית.  בנוסף  לקאבר נוסף שאליעד ביצע באולפן ל closer של ne-yo.

 

לסיכום: אליעד נחום, שר r&b ומוסיקת נשמה בצורה שאי אפשר להישאר אדיש אליה.

בסך הכל בן 21 !!! גאווה ישראלית לסצנת המוסיקה השחורה כאן בארץ. כן יירבו...

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה