אבק כוכבים בירושלים



בחמישי האחרון קיבל מלון ענבל נופך הוליוודי כשאירח כוכבים הוליוודים רבי מעלה

 כוכבי הוליווד ממשיכים להגיע לבירה, בחמישי התקיימה במלון ענבל שבירושלים מסיבת עיתונאים עם הכוכבים הבאים: שחקן הסדרה דמדומים  קלן לוץ המהמממם, המגלם את אמט קלאן הערפד החזק ביותר במשפחת קלאן.  עוד הגיע מיגואל פרר המוכר מסדרות רבות ביניהן CSI  חוק וסדר, ER וטווין פיקס. גם הבמאי, מפיק ושחקן ג'רי לוין שמוכר מהסרטים זאב אמריקאי צעיר, נולד ב-4 ביולי ובמאי של הסדרות  ויל וגרייס, מונק, לגדל את הופ ועוד. לחבורה הצטרפה קרולינה, מגה זמרת בקולומביה, וכיום מעריצה של ישראל.  
 

קלן לוץ- מבטיח לחזור עם חברים    
"זהו הביקור השני שלי בישראל, אני מאוד אוהב את ישראל ואת האנשים. בשנה הבאה אני מבטיח לחזור ולהביא איתי חברים מהתעשיה. אני מרגיש כאן מאד בטוח, ואני נהנה מהאנונימיות,  מי מהאנשים שמזהים אותי ברחוב, מופתעים לראות אותי, מסתכלים ותוהים לעצמם, אם זה אני באמת ומה בעצם אני עושה בישראל. כיף לי להכיר ולדבר עם האנשים בישראל, לא מציקים לי כאן, זה כיף בכלל לצאת מהמלון בלי צבא של מעריצים ומעריצות שצובים  על מפתן ביתי. אימא שלי הצטרפה אליי לטיול וזו המתנה שלי אליה. זה הביקור השני שלי בישראל, רציתי הפעם להעניק לאימי טעימה מישראל. למרות שזו הפעה השניה שלי בארץ, אני חש שיש עוד הרבה מה לראות. אני המום מכמות ההיסטוריה שקיימת פה. בארצות הברית יש  כ-200 שנה של היסטוריה וכאן יש אתרים היסטוריים וסיפורים בני אלפי שנים"  
 
מיגאל פרר- משנה את דעותיו על ישראל    
"עד לפני הביקור בארץ דעותיי על ישראל היו שליליות. עכשיו אני מבין את הבורות שלי, ואני מתבייש בכך. מסתבר שמדינת ישראל היא מדינה טובה, עם אנשים טובים. מפתיע עד כמה המציאות שונה ממה שמספרים עליכם. אני מבטיח להיות שגריר של מדינת ישראל ולספר בטוב על ישראל וירושלים".  
 
קרולינה לאו- ישראל וקולומביה זהות  
 "להיות בישראל , זה חלום שהתגשם עבורי. ירושלים יפיפייה ומדהימה, גם בקולומביה יש המון בעיות וגם שם לרוב התקשורת הזרה עוסקת בשלילי. כמו שאני מבקשת בארצי, אבקש גם פה: אנא תנו לנו להראות דברים אחרים. כך בדיוק גם בישראל, יש לכם ארץ מדהימה וגם אתם רק צרכים הזדמנות להראות זאת לעולם"  
 
דידיאר הרננדז: אני שוקל להישאר זה ממש גן עדן  
 
ארגון "קולות אמריקה בישראל" מביא ידוענים מארה"ב לביקור בישראל בכדי שיראו מקרוב ויכירו את נופי ארצנו, את התרבות וילמדו מהשטח מה באמת קורה בישראל. הארגון הביא לאחרונה את כוכבי סדרות הטלוויזיה   "האוס" "האנטומיה של גריי", ו"לגדל את הופ" לביקור באתרי תרבות ותיירות ברחבי הארץ.  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה