שמחה כפולה בהדסה: אב החתן שחלה בקורונה שוחרר מבית החולים



צוות מחלקת הקורונה, התפעול וההנהלה בהדסה יחד עם ארגון ״יד אברהם״, ארגן את חתונת בנו של החולה מול החלון בבית החולים, מאחר והיה מאושפז במצב קשה במחלקה ולא היה סיכוי שישתתף בחתונה - אם הייתה מתקיימת בכל מקום אחר. למרות המצב הקשה של האב וההתדרדרות במצבו באותם ימים, הוא החל להתחזק אחרי החתונה, ואמש שוחרר לביתו

ארבעה שבועות לאחר חתונת הבן מתחת לחלונו בבית החולים הדסה עין כרם, שוחרר לביתו השבוע האב בן ה-56 שחלה בקורונה והיה מאושפז במצב קשה מאוד. 
נועה רגונס, האחות הראשית במחלקה: ״מצבו של החולה היה קשה מאוד אך מאז יום החתונה הוא החל להתייצב ולהשתפר, הצוות המשיך לטפל בו במסירות והוא כעת ממשיך להתאושש בביתו כשהוא חזק יותר באופן משמעותי״.

צילום: דוברות הדסה

כזכור, צוות מחלקת הקורונה, התפעול וההנהלה בהדסה יחד עם ארגון ״יד אברהם״, ארגן את חתונת בנו של החולה מול החלון בבית החולים, מאחר והיה מאושפז במצב קשה במחלקה ולא היה סיכוי שישתתף בחתונה - אם הייתה מתקיימת בכל מקום אחר.
היו אלה רגעים מרגשים ביותר בהדסה עין כרם, שזכו לתיעוד ולסיקור נרחב, כאשר האב זכה לברכות מן החופה ואף נופף לחוגגים בידיו ממיטתו.
על מנת להצליח במשימה, החתן בן ה-20 התחתן עב"ג הכלה בחופה מצומצמת
בחיק המשפחה הקרובה השייכת לחסידות גור, ובהקפדה על נהלי משרד הבריאות.

צילום: דוברות הדסה 
במחלקה מספרים שלמרות המצב הקשה של האב וההתדרדרות במצבו באותם ימים, הוא החל להתחזק אחרי החתונה.
״ראינו שינוי לטובה כבר מאותו יום״, מספרת נועה רגונס אשר בתפקידה כאחות הראשית במחלקה עקבה מקרוב והייתה מעורבת בטיפול היומיומי באב. ״משהו בו התעורר בהחלט. האבא החל להשתפר והצוות עשה כל שביכולתו על מנת לשמר זאת ולקדם אותו. מיום ליום נלחמנו על עוד צעד ועוד שיפור, עד שיכולנו לשחרר אותו לביתו להמשך החלמה ושיקום. לשמחתי הוא כבר נעמד והתהלך מעט, דבר שלא היה יכול לעשות באותם ימים קשים וכולנו שמחנו לשמוע עליו״.

בני המשפחה מספרים כי הם מאושרים מאוד, משתי השמחות שפקדו את ביתם. ״החתונה הייתה צעד ראשון בדרך להחלמה וכעת ב״ה מדיי יום רואים שיפור מבחינה רפואית. תודתנו הגדולה לצוות הסיעוד והרפואה במחלקת הקורונה בהדסה עין כרם שעשה חסד של ממש בעבודה מקצועית לילות כימים, לארגון "יד אברהם" שסייע לארגן בהצלחה את מעמד החופה בחצר בית החולים ולמתנדבים היקרים מטעם ארגון "יד אברהם"  שעמדו לצדו של אבינו במסירות רבה, ולכל מי שהתפלל לרפואתו.״

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה