קנסות חולקו לעסקים בירושלים שהפרו את ההנחיות



משטרת ירושלים חילקה קנסות, על סך 5,000 שקלים לשני עסקים לשטיפת מכוניות שפעלו בירושלים בניגוד להנחיות. בנוסף, במבשרת ציון אותרה מסעדה שבה סעדו מספר אנשים, כנגד בעליו של העסק נרשם דו"ח קנס

שוטרי מחוז ירושלים איתרו מספר בתי עסק ברחבי העיר ירושלים שהפרו הנחיות וכנגדם נרשמו קנסות בהתאם על סך 5,000 ש"ח. 
בשעות הבוקר אותר בדרום העיר עסק לשטיפת מכוניות הפתוח בניגוד להנחיות ובו מספר לקוחות. כנגד בעליו של העסק נרשם דו"ח קנס בהתאם.

בשעות הצהריים בצפון העיר אותר עסק פועל גם הוא לשטיפת מכוניות ובאותה העת במקום מספר כלי רכב וכ-10 עובדי המקום וכנגד בעליו של העסק נרשם דו"ח קנס בהתאם.

בצהרי היום אותרה מסעדה ביישוב מבשרת ציון בתוכה סועדים מספר אנשים וזאת בניגוד להנחיות צו הבריאות. בתחקור בעליו של העסק מסר כי הוא מודע לכך שהפר את החוק אך עושה זאת מאחר ומרגיש מחוייב ללקוחותיו. גם כנגד בעל עסק זה נרשם דו"ח קנס בהתאם.





מהמשטרה נמסר: "שוטרי משטרת ישראל ממשיכים כל העת בפעילות הסברה, מניעה ואכיפת תקנות הקורונה בדגש לאיתור הפרת התקנות, בקרה ופיקוח אחר מבודדים ועסקים אשר אינם מצייתים להוראת תקנות צו הבריאות".


"משטרת ישראל תמשיך לפעול יחד עם  יתר גורמי האכיפה לבלימת התפשטות הנגיף במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו. המשטרה קוראת לציבור, בדגש לבעלי עסקים, להישמע להנחיות שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי למאבק בהתפשטות הנגיף".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה