פיקוד העורף במסע הסברה בפסגת זאב



מדרכי החירום של פיקוד העורף חילקו עלוני הסברה ושוחחו עם התושבים על מנת להעלות את המודעות לשלושת הכללים החיוניים לעצור את התפשטות הנגיף: מרחק, מסיכה ושטיפת ידיים

היום (ג'), מדריכי החירום של פיקוד העורף ערכו מסע הסברה בפסגת זאב הנושא את השם: ״זה בידיים שלנו, ממ״ש״.

החיילים חילקו עלוני הסברה ושוחחו עם התושבים על מנת להעלות את המודעות לשלושת הכללים החיוניים שאם נשמור עליהם כולנו נוכל לעצור את התפשטות הנגיף: מרחק, מסיכה ושטיפת ידיים.

צילום: דובר צה"ל


מדברי סגן מפקד מחוז ירושלים והמרכז, סא"ל עמירם מלכא: "מחוז ירושלים והמרכז מסייע לרשויות המקומיות ולמשרד הבריאות במסגרת מאמצי פיקוד העורף, לקטיעת שרשראות ההדבקה, הוצאת החולים למלונות ההבראה והסברה נרחבת בקרב האזרחים בכל הנוגע להנחיות שגרת החיים בנוכחות נגיף הקורונה.

כחלק ממאמצי המחוז מתבצעת פעילות הסברה ענפה של מדריכות החירום במרחב בדגש על הערים הכתומות והאדומות הסובלות מריבוי תחלואה".

צילום: דובר צה"ל


מדבריה של סג"ם שקד גתהון, קצינת חירום של גזרת ירושלים, מחוז ירושלים והמרכז "אנו עושים הכל ופועלים במלוא המרץ על מנת לסייע לאזרח בקצה בתמודדות עם נגיף הקורונה. כוחות פיקוד העורף נרתמים למאמץ ההסברתי על מנת למנוע את התפשטות הנגיף, ומוכנים לביצוע כל משימה שתידרש. ההצלחה תלויה באזרחים במידה רבה, נעשה כל שביכולתנו להבהיר את החשיבות ואת צורת ההישמעות להנחיות ".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה