עיריית ירושלים תפעיל פרויקט טיפול ותמיכה נפשית למורים ומורות



במסגרת המיזם, שמיועד לכלל הצוותים בחינוך היסודי, העל-יסודי והחינוך המיוחד, מוצע לצוותי החינוך מערך תמיכה במגוון צורות: טיפול רגשי אישי, 'זמן אוויר' - סדנאות טיפוליות לצוותים בבתי הספר וסדנאות תמיכה לצוותי ניהול

(צילום ארכיון: יונתן זינדל/פלאש90)

עיריית ירושלים יוצאת לדרך עם פרויקט חדשני ופורץ דרך - "חממה לא.נשים", שמספק טיפול ותמיכה למורים ומורות המתמודדים עם אתגרים וקשיים בתקופת הקורונה.

בימים אלו מערכת החינוך ואנשי החינוך מתמודדים עם אתגרים וקשיים רבים – פדגוגיים, חברתיים ורגשיים. משיחות עם צוותי חינוך עלה שישנם מורים ומורות שנקלעו למצב רגשי מורכב כגון חרדה, תסכול, לחץ ותחושות של אובדן ביטחון ושליטה.

הקשיים האישיים, בשילוב עם המחויבות לתלמידים/ות, שאף הם מציפים את התמודדויותיהם, הביאו למסקנה כי מדובר במצב הדורש מענה מיידי, בכדי להבטיח את רווחת צוותי החינוך והתלמידים. במינהל החינוך בעיריית ירושלים הרימו את הכפפה והקימו את פרויקט "החממה לא.נשים" - המרחב לשְלוֹמוּת צוותי החינוך.  

במסגרת המיזם, שמיועד לכלל הצוותים בחינוך היסודי, העל-יסודי והחינוך המיוחד, מוצע לצוותי החינוך מערך תמיכה במגוון צורות: טיפול רגשי אישי, 'זמן אוויר' - סדנאות טיפוליות לצוותים בבתי הספר וסדנאות תמיכה לצוותי ניהול.  

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "מדובר בפרויקט חשוב מאין כמותו, המהווה קרש הצלה לצוותי החינוך המתמודדים עם אתגרים מורכבים ביותר בימי קורונה, הן במישור האישי והן במישור המקצועי. אני בטוח שהפרויקט ייתן מענה למצוקת המורות והמורים ויסייע להם להתמודד עם המצב".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה