עיריית ירושלים מגבירה את המבצע לעידוד חיסונים נגד נגיף קורונה



כרטיסים למשחקים של בית"ר, חלוקת טאבלטים, שיחות עם רבנים וכרטיסים להופעות בקיץ הקרוב: המהלכים החדשים בעיריית ירושלים לעידוד הציבור לצאת ולהתחסן נגד הקורונה. ליאון: "עיריית ירושלים פועלת ביצירתיות על מנת לעודד את תושבי העיר לצאת ולהתחסן

חיסון קורונה (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)


בצל הקורונה: עיריית ירושלים מקדמת בימים אלה שורה של מהלכים לעידוד הציבור לצאת ולהתחסן נגד נגיף הקורונה וזאת מתוך הבנה כי רק בעזרת החיסון ניתן יהיה לצאת מהמשבר ולקדם את החזרה לשגרה.

בין הצעדים שמקדמת העירייה לעידוד החיסונים בעיר:

תחרות בין מוסדות החינוך - העירייה תערוך תחרות חיסונים בין מוסדות חינוך בקרב שכבות י"א-י"ב, במסגרתה תעניק לתלמידי המוסדות הזוכים שובר לחוצות היוצר או להופעה מרכזית אחרת לבחירה במהלך קיץ 2021. בנוסף, תחלק העירייה למתחסנים הצעירים כ-5,000 כרטיסים, על בסיס כל הקודם זוכה, למשחקי בית"ר ירושלים בכדורגל והפועל ירושלים בכדורסל, לתקופה בה תאושר הגעת קהל למגרשים.

הגרלת טאבלטים - העירייה תגריל 45 טאבלטים בקרב צעירים ממזרח העיר שיגיעו להתחסן עם הוריהם או עם בני 50 ומעלה.

הרחבת מבצע החיסונים - השבוע החל מבצע חיסון למבקשי מקלט הנמצאים בירושלים. כמו כן אושרו הסעות לחיסונים עבור תושבים המתגוררים סמוך לגדר ולמתחם קלנדיה.

פתיחת מתחם חיסונים חדש - השבוע נפתח מתחם חיסונים חדש בתמיר (בכביש מול הר חוצבים), המכיל 20 עמדות חיסון למבוטחי קופ"ח כללית בלבד.

הסברה בשכונות - השבוע בוצעו שיחות עם רבני שכונות ויצא פרסום נוסף באמצעי התקשורת החרדיים. כמו כן הוקצו עשרות אלפי שקלים למינהלים הקהילתיים לצורך ייזום מבצעי עידוד חיסונים

שיח עם תלמידים וצוותי חינוך במזרח העיר - 400 אנשי צוותים חינוכיים ממזרח העיר נפגשו עם ד"ר רמזי קורד, מנהל מחלקת קורונה בבית החולים שערי צדק ותושב מזרח ירושלים בעצמו, בו הציג להם את העובדות והנתונים סביב מגפת הקורונה וענה לשאלותיהם.

המפגש, ששודר ישירות באמצעות הפייסבוק, נועד לעודד התחסנות. כמו כן התקיים גם מפגש זום עם ד"ר עלי ג'בריני, רופא של קופ"ח כללית, בהשתתפות 200 תלמידים, במהלכו השיב ד"ר עלי לשאלות התלמידים בנושא נגיף הקורונה.

מחסנים את עובדי בתי המלון - במטרה להיערך לעונת התיירות, ביוזמת ראש העיר יצא לדרך מבצע חיסונים יזום לכלל עובדי בתי המלון בעיר. החיסונים יתקיימו באופן מרוכז בימים שלישי עד שבת, לכל חברי קופות החולים בכלל מתחמי החיסון ברחבי העיר.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "עיריית ירושלים פועלת ביצירתיות על מנת לעודד את תושבי העיר לצאת ולהתחסן נגד נגיף הקורונה ובכך לסייע לשמירה על בריאות הציבור ולקדם את החזרה לשגרה. נמשיך ליזום מהלכים מיוחדים למען מטרה חשובה זו. רק יחד ננצח את הקורונה ונשוב לשגרה הברוכה".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה