מענקי הקורונה של הביטוח הלאומי - הפעימה השלישית של המענק



הביטוח הלאומי יבצע מחר את הפעימה השלישית במענקי הקורונה שניתנים לכלל אזרחי ישראל. כזכור, בתחילת השבוע בוצעה הפעימה הראשונה וכל הילדים קיבלו מענק קורונה מיוחד בחשבונות הבנק של הוריהם (אליהם משולמת קצבת הילדים), ביום שלישי בוצעה הפעימה השנייה למקבלי קצבאות מהביטוח הלאומי - ומחר תחל העברת הכספים לכלל האזרחים. בביטוח הלאומי עדיין מנסים לאתר את פרטי הבנק של כחצי מיליון אזרחים, כאשר אשדוד בין הערים המובילות באי אימות חשבונות הבנק

הביטוח הלאומי ממשיך בתשלום מענקי הקורונה שאושרו בממשלה, ואחרי ביצוע שתי הפעימות הראשונות למקבלי קצבת ילדים ומקבלי קצבאות שונות מהמוסד - מחר יחלו לקבל שאר האזרחים את המענקים לחשבונות הבנק שלהם.

בתוך כך, בביטוח הלאומי מזהירים מפני ניסיונות הונאה וניסיון לעקוץ חשבונות בנק של אזרחים. בהודעה שהוציא המוסד, הוא מבהיר כי הוא אינו שולח קישורים בהודעות שהוא מוציא והוא לא מתקשר לאזרחים ומבקש את חשבון הבנק שלהם. כל עדכון צריך להיות מבוצע מול האתר הרישמי של הביטוח הלאומי או במוקד הטלפוני הרישמי (הטלפון בהמשך).

בהודעה של המוסד לביטוח לאומי, נכתב:

"בימים אלה אנחנו שולחים מסרון למי שאין לנו את חשבון הבנק שלו. קיבלתם את המסרון הזה? הוא אמיתי מאיתנו. תיכנסו לאתר הביטוח הלאומי ותעדכנו את פרטי חשבון הבנק שלכם. אפשר לעדכן גם בטלפון 8321* או 02-5393733 שימו לב!️, כדי להימנע מניסיונות הונאה אנחנו לא(!!) שולחים קישורים במסרון, פשוט תיכנסו לאתר הרשמי שלנו ותעדכנו".

ההודעה ששולח הביטוח הלאומי לאזרחים שחשבון הבנק שלהם לא אומת:

ההודעה שמוציא הביטוח הלאומי


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה