מנכ"ל הדסה, פרופ׳ זאב רוטשטיין נכנס לבידוד



פרופ' זאב רוטשטיין, מנכ״ל הדסה נכנס היום לבידוד ביתי מרצונו לאחר שנפגש עם שר הבריאות יעקב ליצמן. "אמשיך בניהול השוטף של הדסה ואעמוד לרשות כולם באמצעות הסלולרי"

פרופ׳ זאב רוטשטיין. צילום: פלאש 90
מבית החולים הדסה נמסר היום (חמישי) כי פרופ' זאב רוטשטיין, מנכ״ל המרכז הרפואי הדסה נכנס לבידוד מרצונו עד לביצוע בדיקת קורונה שנייה לאחר שנפגש עם השר ליצמן ב-31 למרץ. פרופ' רוטשטיין הודיע שבפגישה עם השר ליצמן הם שמרו מרחק של 2 מטר ולא היה מגע ביניהם. 

כאמור, שר הבריאות יעקב ליצמן ורעייתו חווה אובחנו הלילה (חמישי) כחולים בנגיף הקורונה. ממשרד הבריאות נמסר כי השר ורעייתו חשים בטוב, מטופלים כראוי, וכי הם צפויים לשהות בידוד ביתי ובהשגחה בהתאם להנחיות שניתנו על ידי המשרד.

הודעתו של פרופ' זאב רוטשטיין: " ב-31 למרץ, נפגשתי עם השר ליצמן. אמנם שמרנו על מרחק של 2 מטר ולא היה מגע ביננו גם לא נגיעת מרפק. למרות זאת החלטתי על בידודי מרצון. כיוון שב-30 לחודש ביצעתי בדיקת קורונה שהיתה תקינה, אשאר בבידוד עד לאחר הבדיקה השניה המתוכננת ליום ב׳ הקרוב. הודות לבדיקות סקר נרחבות וחוזרות שאנו מבצעים בהדסה לכלל הצוותים לאיתור וירוס הקורונה, ניתן לדעת במהירות מי מאיתנו בטוח לחזור לעבודה.
אמשיך בניהול השוטף של הדסה ואעמוד לרשות כולם באמצעות הסלולרי.
סורי,

זאב רוטשטיין"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה