ממשיכים להילחם בקורונה: קייטנות נוספות לילדי הצוותים הרפואיים



קופת חולים מאוחדת במחוז ירושלים ועיריית ירושלים מפעילות קייטנות נוספות לילדי הצוותים הרפואיים בירושלים והסביבה

כחלק מההיערכות לתמיכה במערך הצוותים הרפואיים המנהלים את המאבק למיגור נגיף הקורונה, מפעילות קופת חולים מאוחדת במחוז ירושלים ועיריית ירושלים בימים אלו, קייטנות נוספות לילדי הצוותים הרפואיים של הקופה בירושלים והסביבה וזאת לאור הביקוש ההולך ועולה של ההורים. מדובר בקייטנות המעניקות מענה מקיף לילדים של עובדי הקופה בשעות היום ומטרתן לדאוג ולהקל באופן משמעותי על הצוותים הרפואיים העובדים בצורה אינטנסיבית מול הקורונה.

צילום: באדיבות מאוחדת

הקייטנות המיוחדות מיועדות לגילאי 3-11 ומתקיימות במספר מבני חינוך במחוז. הקייטנות לילדי הצוותים הרפואיים של מאוחדת מקודמות על ידי מנהל מאוחדת במחוז ירושלים, עופר משולם, מנהלת משאבי האנוש של הקופה במחוז, אורית מור והעו"ס המחוזי, עידו רוט.

הפעלת הקייטנות מתבצעת באמצעות מינהל החינוך בעיריית ירושלים , צוותים חינוכיים מעמותת 'לביא' – העמותה עירונית לפיתוח החינוך בירושלים, מתנדבים מעמותת 'לב אחד' ומורים חיילים. כלל הפעילות בקייטנות מתנהלת על פי ההנחיות של משרד הבריאות ובמסגרתן נהנים הילדים ממגוון רחב של פעילויות חווייתיות ומהנות הכוללות סדנאות יצירה, פעילויות חינוכיות, אמנות, ספורט ועוד.

מאוחדת אף פתחה לאחורנה קייטנות לידי הצוותים הרפואיים גם בבית שמש ועתידה לפתוח בעוד מספר מקומות ברחבי מחוז ירושלים. 

אורית מור, מנהלת משאבי אנוש, קופת חולים מאוחדת מחוז ירושלים

אורית מור, מנהלת משאבי אנוש, קופת חולים מאוחדת מחוז ירושלים : " מחלקת משאבי אנוש רואה את תמיכתה בעודי הקופה תמיד כשליחות ובימים אלו בפרט .אנו גאים להיות הגוף התומך במסירות חסרת תקדים של חברינו לעבודה לטובת מבוטחי מאוחדת".

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה