מחמם את הלב: ארגון עובדי עיריית ירושלים נרתם בהתנדבות לתושבי ירושלים במצב החירום בשל נגיף הקורונה



בשבוע שעבר חילקה העירייה כ 17,000 סלי מזון ומנות והשבוע צפוי לעלות המספר לכ 30,000. ראש עיריית ירושלים משה ליאון: "התרגשתי לראות את מעורבותם של וועד העובדים שהוכיח פעם נוספת כי הוא יודע מהי אחריות ונענה לסייע ללא שום תנאי"

ארגון עובדי עיריית ירושלים, בראשות היו"ר איל לוי, הודיע כי הוא נרתם לסייע במאמץ העירוני בחלוקת סלי מזון לתושבי ירושלים הוותיקים והמבוגרים הנמצאים בימים אלו בבתיהם בשל התפשטות נגיף הקורונה.

עשרות מעובדי העירייה שאינם מוגדרים כחיוניים הגיעו מהחופשה ללא תשלום (חל"ת) בה הם נמצאים והחלו לסייע בהתנדבות במאמץ העירוני לעזרה לאוכלוסיות החלשות בעיר שאינן יכולות לצאת מהבית.
סיוע בחלוקת מזון. צילום דוברות העירייה

במסגרת זו חילקו העובדים אלפי סלי מזון בשכונות העיר, וועד העובדים הודיע כי ימשיך בפעילותו עד לסיום מצב החירום שהוגדר בעיר תוך שיתוף פעולה עם הנהלת העיריה וראש העיר.

ראש העיר משה ליאון שיבח את תרומתם ומעורבותם של וועד העובדים העירוני, וציין כי הוא נרגש לראות מקרוב את פעילותם המסייעת לתושבי העיר בשעת חירום זו. ליאון הוסיף כי הוא גאה לעמוד בראש ארגון, בו וועד העובדים יודע לקחת אחריות ולהוות דוגמה בעת חירום וכי הוא משוכנע שתושבי העיר כולם מעריכים זאת.

יצוין כי מתחילת אירועי משבר הקורונה הנחה ראש העיר ליאון את הדרג המקצועי בעירייה לשים בראש סדר העדיפויות את המענה לצרכים של תושבי העיר הוותיקים והמבוגרים יחד עם משפחות להן בן עם צרכים מיוחדים.

עובדים בהתנדבות לסייע לתושבי ירושלים. צילום: דוברות העירייה

כמו כן, החל מתחילת השבוע הנוכחי (יום א' 29.3) החלה העירייה בשיתוף מאות מתנדבים משורה של ארגונים בחלוקת סלי מזון בהם מוצרים כשרים לפסח לרבות מוצרים יבשים וחומרי היגיינה, על מנת לסייע לאותם מבוגרים להיערך בצורה המיטבית לקראת החג.

בשבוע שעבר חילקה העירייה כ 17,000 סלי מזון ומנות והשבוע צפוי לעלות המספר לכ 30,000.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה