מבצע החיסונים בירושלים נכנס לשבוע השני, כ-26 אלף איש התחסנו בשבוע הראשון



מבצע החיסונים בירושלים נמשך במלוא המרץ וכי כלל קופות החולים יבצעו את החיסונים בסניפי הקופות הפרוסים ברחבי העיר. במתחם הארנה העירוני ימשיכו השבוע לבצע חיסונים, ובהתאם לצורך צפויים בהמשך להיפתח מתחמי חיסון עירוניים נוספים עבור קופות החולים

 צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

עשרות אלפים כבר התחסנו: עיריית ירושלים, בשיתוף משרד הבריאות וקופות החולים, ממשיכות במבצע חיסון האוכלוסייה נגד נגיף הקורונה. על פי נתוני קופות החולים, בשבוע הראשון למבצע התחסנו כ-26 אלף מתושבי העיר. 

אתמול (א') הגיע ראש העיר ירושלים, משה ליאון, אל קופת החולים כללית בשייח' ג'ראח' במטרה לקדם את מבצע החיסונים, כשלצידו מוכתרים, איממים, אנשי רפואה, מנהלי בתי ספר ומכובדים נוספים.

"אני שמח ונרגש לקחת חלק במבצע החיסונים במזרח ירושלים, כאן במרכז הרפואי כללית בשיח' ג'ראח", אמר ראש העיר. "יחד עם קופות החולים, שפועלות לילות כימים גם במזרח העיר, אנחנו מובילים מאמץ חסר תקדים בהיקפו, שיאפשר לנו לחזור תוך זמן קצר לשגרת החיים המבורכת.

אני קורא מכאן לתושבי מזרח ירושלים לבוא להתחסן. החיסון בטוח, ניתן בקלות רבה, ורק בזכותו נוכל לשמור על הקרובים לנו ולנצח את המגפה".

בעירייה מציינים כי המבצע נמשך במלוא המרץ וכי כלל קופות החולים יבצעו את החיסונים בסניפי הקופות הפרוסים ברחבי העיר, לרבות במזרח העיר, זאת בכפוף להפניה. כמו כן, במתחם הארנה העירוני ימשיכו השבוע לבצע חיסונים. לציין כי אין להגיע לארנה ללא הפנייה מקופת החולים וכי כל תושב העיר המעוניין להתחסן צריך לפנות אל קופת החולים אליה הוא שייך ולקבל מהם מידע על מיקום ומועד החיסון.

בעירייה מציינים כי בהתאם לצורך צפויים בהמשך להיפתח מתחמי חיסון עירוניים נוספים עבור קופות החולים, זאת במטרה לחסן כמה שיותר תושבים בעת ובעונה אחת. עוד מציינים בעירייה כי יוגש סיוע בשינוע לתושבים אשר נתקלים בקושי להגיע למקום החיסון בגפם וכי צוות האחיות והאחים המחוסנים יתוגבר ע"י אחיות טיפת חלב.

קופות החולים ממשיכות לחסן במרפאות השונות וחלקן מתכוונות לפתוח נקודות נוספות ברחבי העיר ויישובי עוטף ירושלים, במטרה לקצר את זמני ההמתנה לחיסון. למידע מדויק, כולל מיקום החיסון והפנייה, יש לפנות לקופות החולים.

על רקע העלייה בתחלואה בעיר מבקשים בעירייה מהציבור להמשיך ולהישמע להנחיות הקורונה של משרד הבריאות – כולל עטיית מסכה ושמירה על ריחוק חברתי. 

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אני קורא לכלל תושבי ירושלים להמשיך לשמור על הנחיות משרד הבריאות, על הריחוק החברתי, להמשיך להיבדק ולצאת להתחסן. רק כך, נוריד את רמת התחלואה בעיר, נשוב לשגרת חיים רגילה וננצח את הקורונה!".


למידע נוסף וקבלת הפניות לחיסונים יש לפנות לקופות החולים –

כללית *2700 או באתר https://www.clalit.co.il/he/Pages/default.aspx

לאומית *507 או באתר https://leumit.co.il/heb/home/

מכבי *3555 או באתר https://www.maccabi4u.co.il/14-he/Maccabi.aspx

מאוחדת *3833 או באתר https://www.meuhedet.co.il/


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה