'מאוחדת' החלו בירושלים בחיסונים בזק כנגד הקורונה למרותקי בית ולמבודדי בית



מבצע 'כתף למרותקי בית' – מבצע חיסונים בזק וייחודי כנגד הקורונה, למרותקי בית ולמבודדי בית בירושלים הסביבה מאפשר לשנע למרותקי הבית והמבודדים המתקשים להתנייד, מבתיהם על כסאות גלגלים או באלונקות באמצעות אמבולנסים ומתנדבים ובליוויי צוותים רפואיים, אל מתחמי החיסונים של מאוחדת הפרוסים ברחבי המחוז

צילום: באדיבות מאוחדת

קופת חולים מאוחדת במחוז ירושלים ממשיכה במלחמתה למיגור נגיף הקורונה. בשבוע האחרון החלה מאוחדת בהובלתו של מנהל המחוז עופר משולם,  במבצע 'כתף למרותקי בית' – מבצע חיסונים בזק וייחודי כנגד הקורונה, למרותקי בית ולמבודדי בית בירושלים הסביבה. במסגרת המבצע, דואגת קופת חולים מאוחדת לשנע את מרותקי הבית והמבודדים המתקשים להתנייד, מבתיהם על כסאות גלגלים או באלונקות באמצעות אמבולנסים ומתנדבים ובליוויי צוותים רפואיים, אל מתחמי החיסונים של מאוחדת הפרוסים ברחבי המחוז ובכלל זה למתחם המרכזי של הקופה בבנייני האומה בבירה ולחסנם במנת החיסון הראשונה. לאחר ביצוע החיסון והשהות הנדרשת במתחמים הייעודיים לצורך פיקוח על שלומם של המחוסנים, יוחזרו מרותקי הבית והמבודדים חזרה לבתיהם בליווי צוות רפואי צמוד.

יצוין כי מאז תחילת המבצע חוסנו במחוז ירושלים כבר בימים האחרונים כ-58% ממרותקי הבית ,כאשר המטרה היא להמשיך בקצב החיסונים הגבוה ולהבטיח את חיסונם של כלל מרותקי הבית והמבודדים במחוז, בתוך זמן קצר. המבצע יושלם במלואו בעוד מספר שבועות לאחר השלמת חיסונם של מרותקי הבית במנת החיסון השנייה.

עופר משולם מנהל מאוחדת במחוז ירושלים אמר :"מדובר במבצע חשוב, מאתגר ובעיקר מרגש מאוד. אנו מרגישים את האחריות הרבה המוטלת על כתפינו וזאת לצד סיפוק אדיר ותחושת שליחות אמיתית להביא את כל מרתוקי הבית ומבודדי הבית במחוז ירושלים חרף כל המורכבות שבעניין, להתחסן כנגד הקורונה, בצורה מהירה ויעילה תוך השגחה ופיקוח רפואי המלווה את כל התהליך. הצוותים של מאוחדת במחוז בירושלים נרתמו באופן מלא למבצע ועובדים עם הרבה לב ונשמה על מנת להשלים את המשימה החשובה על הצד הטוב ביותר ולהבטיח את חיסונם של כלל מרותקי הבית במחוז כנגד הנגיף". 

בתוך כך, מינתה הנהלת הקופה במחוז את יואב וייס  למנהל תחום הלקוחות של מאוחדת בירושלים והסביבה. וייס (51), יליד ירושלים, נשוי ואב לשלושה ילדים, מצטרף להנהלת מאוחדת במחוז לאחר 24 שנה בחברת אל-על, בה שימש במגוון תפקידים בכירים בתחומי השיווק, המכירות, המסחר והתפעול. לוייס, ניסיון רב בניהול ובשירות ובהטעמת תהליכי שיווק משמעותיים חוץ ופנים - ארגוניים. במסגרת תפקידו החדש כמנהל הלקוחות המחוזי, ינהל וייס את מערך השירות, השיווק והצמיחה של מאוחדת במחוז ירושלים. וייס הינו בעל תואר B.A בתקשורת ומינהל עסקים מהמכללה למינהל.

יואב וייס, מנהל הלקוחות של מאוחדת במחוז ירושלים :" נרגש ושמח להצטרף לנבחרת המנצחת של קופת חולים מאוחדת במחוז ירושלים. אני רואה בתפקיד זה אתגר מקצועי חשוב ומרתק ומקווה לתרום מהידע ומהניסיון המקצועי שלי לתנופה ולהצלחה הגדולה של מאוחדת בירושלים והסביבה. המוטו שלנו הוא מתן שירות רפואי מקצועי ונרחב בתוך הקהילה, תוך הקפדה על איכות השירות ויחס אישי לכל אחד ואחת מלקוחותינו. לקוחות מאוחדת במחוז, מהווים עבורנו את לב העשייה היומיומית ואנו נעשה כל שביכולתנו להעניק להם את שירות אופטימאלי בכל עת".  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה