כ-50 אלף תלמידי כיתות ז'-ט' הירושלמים חוזרים אל ספסל הלימודים



היום ישובו תלמידי כיתות ז'-ט' הירושלמים לספסל הלימודים, לאחר תקופה ממושכת בה שהו בבתיהם. החזרה ללימודים הינה בכפוף למתווה משרד החינוך ואישור התקנות בממשלה

צילום: פלאש 90

-50 אלף תלמידי כיתות ז'-ט' בירושלים חוזרים הבוקר (ראשון) לכיתות, אחרי ששהו בבתיהם כמעט שלושה חודשים. במסגרת החזרה לבית הספר ומתווה משרד החינוך העדכני, ילמדו התלמידים בחצאי כיתות (עד 20 תלמידים) ולפחות יומיים בשבוע. התלמידים יוכלו לעבור עד 2 קבוצות (כולל מגמות) ומורים יוכלו ללמד עד 4 קבוצות בלבד. כלל הפעילות בבית הספר תתקיים תחת הקפדה על הנחיות משרד הבריאות – עטיית מסכות, שמירה על ריחוק חברתי והקפדה על היגיינה אישית.

עם חזרתם של שכבות ז'-ט' לבתי הספר תושלם חזרתם של כלל שכבות הגיל למערכת החינוך העירונית. בעירייה מציינים כי פעילות ההצטיידות הדיגיטלית נמשכת במלוא העוצמה ולאחרונה אף אושר תקציב של כ-40 מיליון שקלים לרכש ציוד מחשובי ולשיפור מערכות הלמידה מרחוק.

בנוסף, ממשיכה העירייה לתת מענה מקיף לכלל הסוגיות העולות מן השטח ובכללן – תפעול חמ"ל ייעודי אשר נותן מענה לפניות הקשורות בלמידה מרחוק, הרחבת המענה הרגשי לטובת תלמידים, הורים ומורים, ביצוע רכש עירוני של סביבות למידה דיגיטליות מרחוק והשקת אתר חדש שמרכז את כלל המידע והמענה בנושא הקורונה עבור הורים וצוותי החינוך.

יודגש כי חמ"ל הקורונה העירוני במינהל חינוך, אשר הוקם עם התפרצות הנגיף, ימשיך לתת מענה מקיף לבתי הספר במקרים בהם קיים חשד להדבקה.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אני מברך את תלמידי ז'-ט' וצוותי החינוך עם חזרתם לספסל הלימודים לאחר תקופה ארוכה של למידה מהבית ותחושת חוסר ודאות. קיום שגרה לימודית, על אף המצב, היא צו השעה והעירייה תמשיך להשקיע משאבים רבים למתן מענה לכלל הצרכים העולים מהשטח לטובת כלל תלמידי העיר, אנשי החינוך וההורים".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה