כיתות א' עד ד' חזרו למוסדות הלימוד אחרי יותר מחודש בבתים



החל מהבוקר: על פי ההנחיות שאישר הקבינט כיתות א'-ד' חוזרים ללימודים בירושלים לחמישה ימי לימוד, חובת עטיית מסכות גם בהפסקות ובכל כיתה לא ילמדו יותר מ-20 תלמידים

(צילום: חן לאופולד/פלאש90)

היום (ראשון), שלב ההקלות השני ביציאה מהסגר השני יוצא לדרך- חזרת כיתות א'-ד' לבתי הספר. התלמידים בירושלים ילמדו 5 ימים בשבוע בקפסולות, בקבוצות של 20, ויידרשו לעטות מסכות במשך כל יום הלימודים ולאורך ההפסקות. 

גם בתחום המסחר נכנסות הבוקר הקלות, בין היתר פתיחה של מספרות ומכוני יופי, פתיחה של הצימרים למשפחה גרעינית בלבד ופתיחה של בתי הכנסת עד עשרה מתפללים.

מעיריית ירושלים נמסר: "לשם עמידה בהנחיות, יופנו עוזרי הוראה לסיוע בבתי הספר ויוקצו תקציבי העשרה יומיים. במטרה לצמצם את ערבוב הכיתות בצהרון, יחולקו כיתות א'-ב' לחצאי כיתות על פי השתייכותם בצהרון.

בנוסף פועלת העירייה להחזיר את כלל התלמידים משכבות הגיל הנוספות ללמידה משמעותית במסגרת בית ספרית. כך יוזמנו בשלב זה כלל התלמידים לפעילות לימודית בחצר ובשטחים הפתוחים בבתי הספר בחלוקה לקבוצות של עד 15 תלמידים וזאת על פי הנחיות משרד החינוך. במהלך השבועיים הקרובים תקים העירייה מתחמי למידה מוסדרים בשכונות – בין היתר באולמות ספורט, מדשאות, חללים ציבוריים ועוד, אשר יהוו מוקד לפעילות לימודית לכלל תלמידי העיר.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, הנחה את גורמי העירייה לפעול לרכישת כיסוי ביטוחי עבור המורים המלמדים בשטחים הפתוחים בבתי הספר ובמתחמי הלימוד מחוץ לשטחי בית הספר בהקדם האפשרי.

יצוין כי עם ההחזרה ללימודים יינתן מענה מקיף לכלל הסוגיות העולות מן השטח, ובכללן הקמת חמ"ל ייעודי למענה לפניות הקשורות בלמידה מרחוק, הרחבת המענה הרגשי לטובת תלמידים, הורים ומורים, ביצוע רכש עירוני של סביבות למידה דיגיטליות מרחוק והשקת אתר חדש שמרכז את כלל המידע והמענה בנושא הקורונה עבור הורים וצוותי החינוך.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה