הקרב על פתיחת בריכות השחייה וחדרי הכושר



ועדת הקורונה בראשות שאשא ביטון אישרה את פתיחת חדרי הכושר והבריכות בניגוד לעמדת הממשלה. בליכוד ביקשו מיד לאחר ההצבעה להדיח את יו"ר הועדה שהיא חברת ליכוד. בינתיים, ההחלטה לפתוח את בריכות השחייה ומכוני הכושר תובא לאישור מחודש בועדה

עדכון: גם לאחר ההצבעה החוזרת, אושרה פתיחת מכוני כושר ובריכות שחיה פתוחות

הדיון בוועדת הקורונה. צילום: ערוץ כנסת

מרד בוועדת הקורונה: ועדת הקורונה אישרה בצהריים (יום ב') את פתיחת חדרי הכושר והבריכות המקורות והלא-מקורות, בניגוד לעמדת ראש הממשלה ושר הבריאות, שהודיעו כי החליטו לפתוח את בריכות השחייה הלא מקורות תוך תגבור האכיפה בהן.

החלטת ועדת הקורונה ביטלה כאמור את ההגבלות על פתיחת חדרי הכושר והבריכות שהטילה הממשלה בשבוע שעבר. הוועדה צפויה לקיים הצבעה נוספת בנושא, כדי לאשר את ההחלטה באופן סופי.

מיד לאחר החלטת הועדה, יו"ר הקואליציה, חבר הכנסת מיקי זוהר, הודיע לועדת הכנסת כי הוא מעוניין לכנס את הועדה על מנת להדיח את חברת הכנסת יפעת שאשא - ביטון, שלא יישרה קו עם הנחיות הממשלה והצביעה עם האופוזיציה.

על שאשא-ביטון הופעלו לחצים מטעם הממשלה, שרוצה להשאיר את ההגבלות על כנן, ומצד בעלי העסקים וחברי האופוזיציה שמעוניינים להסיר אותן. הבוקר, על-רקע ההתנגדות בממשלה להסרת ההגבלות, שיגר גורם בכיר בממשלה איום לעברה של ח"כ שאשא-ביטון. "אם היא לא תיישר קו עם החלטות הממשלה המתקבלות - היא תוחלף בראשות ועדת הקורונה", הוא אמר. כאמור, לאחר שהצביעה בעד הסרת ההגבלות - מומש האיום ובליכוד ביקשו להחליפה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה