הקניונים בירושלים נערכים לפתיחה מחודשת



בכניסה לקניונים ימדד חום לצרכנים, תיערך ספירה של הנכנסים ותותר כניסת מבקר אחד לכל 20 מטרים

למעלה מחודש וחצי מאז נכנסה לתוקף ההחלטה לסגור את הקניונים בישראל, בענף מתחילים להיערך לחזרה לשגרה ולקבל את המבקרים ביום חמישי הקרוב.  הקניונים יפעלו תחת הגבלות של אדם אחד בכל 20 מ"ר, שמירת מרחק בתורים, סימון מקומות המתנה, הגבלת מעלית לשני אנשים בלבד ושמירה מוגברת על היגיינה וחיטוי.

קניון מלחה, צילום: פלאש 90/נתי שוחט

לקראת הפתיחה בקניון הדר נמסר: "הקניונים המרחבים הצבורים עברו ניקוי יסודי. כמו כן, בכל הכניסות לקניון ימדד החום לצרכנים ולא תותר הכניסה לבעלי חום מעל 38 מעלות. בנוסף,  אנשי ביטחון יבדקו שהלקוחות חובשים מסכת פה ברחבי הקניון, שומרים על ריחוק חברתי ולהמנע מהתקהלות. כמו כן, ידרשו השוהים בקניון להקפיד על כללי היגנייה לרבות חיטוי ידיים ולשם כך פוזרו עמדות חיטוי רבות ברחבי הקניונים".

לירון אלקיים מנכלית קניון הדר ירושלים מוסרת: "במהלך השבוע האחרון  צוות ההנהלה והעובדים של קניון הדר נערך לרגל הפתיחה, בצמוד להוראות משרד הבריאות. כחלק מההערכות הוצבו בקניון עמדות לחיטוי ידיים, כפפות ומסכות שיחולקו ללקוחות הקניון.

קניון הדר. צילום: יח"צ

כמו כן, אנו נערכים למצבים בהם נאלץ לפעול למניעת התקהלות בכניסות לקניון ובתוכו  וכן לשמירה על  מרחקים תקינים בין לקוח ולקוח בכניסות. לרגל הפתיחה, חנויות הקניון יציעו מגוון רחב של מבצעים והנחות בכל הקטגוריות של אופנה, הנעלה, כלי בית , פארם ועוד". 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה