הקורונה במערכת החינוך בי-ם: 2 חולי קורונה אובחנו ב״סליגסברג״



שני תלמידים בחטיבת הביניים ובתיכון ״סליגסברג״ שבארמון הנציב אובחנו כנושאים את הנגיף. כ-500 תלמידים ומורים ייכנסו לבידוד. הנהלת ביה"ס הודיעה כי הלימודים בו יפסקו

תיכון סליגסברג שבירושלים לא ייפתח היום (רביעי), זאת לאחר ששני תלמידים התגלו כחולי קורונה. כ-500 תלמידים, תלמידות וצוותי הוראה נשלחו לבידוד עד ליום 17.6. במהלך היום ייערכו בדיקות קורונה לכל מי שבא במגע עם התלמידים החולים.

נוכח העלייה החדה במקרי ההידבקות בעיר, במשרד הבריאות ממליצים כעת על סגירת התיכונים וחטיבות הביניים בירושלים בלבד.

הנהלת ביה"ס כתבה: "היום הגיעו תוצאות בדיקה של שני תלמידים שלנו שאובחנו כחולים בקורונה״. ״על פי הוראות משרד הבריאות ומשרד החינוך המשמעות היא שעל כל התלמידים והמורים בבית הספר להיכנס לבידוד. בנוסף, עלינו להעביר רשימה מלאה של כל המורים, התלמידים, וההורים של התלמידים בבית הספר, ושל קופות החולים״.  ״התמודדות לא פשוטה לפנינו, אבל כתמיד, נצלח אותה בטוב. לצערנו, מדובר בנחלתם של לא מעט בתי ספר״.

כזכור, אמש התקיימה הערכת מצב בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו בנושא העלייה במספר הנדבקים בקורונה בבתי הספר, כאשר בסופה הוחלט כי מוסדות החינוך ברחבי הארץ לא ייסגרו, על אף המלצת הגורמים המקצועיים במשרד הבריאות. במקום, המדיניות הקיימת תימשך, לפיה מוסד חינוכי שנמצא בו נדבק במחלה - ייסגר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה