החלה הפגנת סוחרי שוק מחנה יהודה המבקשים לשוב לפעילות מלאה



סוחרי שוק מחנה יהודה זועמים על החרגת השווקים בישראל מההקלות בסגר שאושרו ביום שישי האחרון וכעת הם מפגינים. יו״ר ועד סוחרי שוק מחנה יהודה, טלי פרידמן: ״סוחרי השוק בקריסה כלכלית. קוראת לממשלה לקבל את המתווה שראש העיר ואנו סוחרי השוק, הגשנו לפני למעלה משבועיים"

לפני דקות אחדות החלה הפגנת סוחרי שוק מחנה יהודה המוחים על החלטת הממשלה שלא לפתוח את השוק במסגרת ההקלות שיצאו לדרך הבוקר (ראשון).
צילום: רון ירקוני יחסי ציבור

בראשית ההפגנה, ביקשה יו״ר ועד סוחרי השוק, טלי פרידמן מכל המפגינים להישמע להוראות המשטרה ולשמור על הנחיות משרד הבריאות.

צילום: רון ירקוני יחסי ציבור

אזור ההפגנה והדוכנים הוצפו בשלטים המבטאים את האפליה שחשים סוחרי השוק: ״אני לא מוכר חמוצים, אני מורה נהיגה. אני חיוני״, אני לא מוכרת תבלינים, אני קוסמטיקאית, אני חיונית״ ועוד, כשאת באי השוק קיבל שלא גדול שעליו נכתב: ״ברוכים הבאים לאיקאה מחנה יהודה״.

צילום: רון ירקוני יחסי ציבור

יו״ר ועד הסוחרים, טלי פרידמן:״אנו מוכנים ליישם כל הנחיה שתינתן, רק שהממשלה תיתן לנו את הזכות להתפרנס בכבוד. אנו, הסוחרים, ישבנו ימים ארוכים עם ראש העיר משה ליאון, שהתגייס מיד למעננו, ויחד בנינו מתווה שיהפוך את שוק מחנה יהודה למקום בטוח מאוד עם שליטה מקסימלית על המתרחש בתוכו, מבחינת כמות אנשים, מבחינת וידוא שכולם עוטים מסכות ומבחינת שמירה על מרחקים בין אדם לאדם כנדרש. אני קוראת לממשלה לקבל את המתווה שהגשנו לפני למעלה משבועיים ולאפשר לנו להימנע מטרגדיה כלכלית שלא נוכל להתאושש ממנה״.

ממשטרת ישראל נמסר: כוחות משטרה פועלים במסגרת מחאה המתקיימת במקום, לשמירה ואכיפת צו בריאות העם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה