החינוך החרדי בי-ם: כיתות ז', ח' וישיבות קטנות יחזרו מיידית ללימודים



בדיון שנערך בלשכת ראש העיר, משה ליאון עם מחזיק תיק משאבי חינוך ומחזיק תיק חינוך חרדי סוכם כי כיתות ז', ח' וישיבות קטנות יחזרו מיידית ללימודים

צילום: פלאש 90

בדיון שנערך היום (שני) בלשכת ראש העיר, משה ליאון עם מחזיק תיק משאבי חינוך הרב ישראל קלרמן ומחזיק תיק חינוך חרדי הרב אברהם בצלאל סוכם על חזרה חלקית של החינוך החרדי בעיר. 

בדיון נקבע כי כיתות ז', ח' וישיבות קטנות יחזרו מיידית ללימודים.
הכיתות יהיו מפוצלות והתלמידים ילמדו בקבוצות קטנות על פי ההוראות. 

תלמידים המתגוררים בשכונות הנמצאות בהסגר לא ישתתפו בלימודים עד להודעה חדשה.

כל מנהל מוסד יהיה אחראי על קיום מלא של הוראות משרד הבריאות לשמירת הגיינה מירבית והקפדה על מרחק של 2 מטר בין תלמיד לתלמיד לאורך כל שעות הלימודים.

ההורים יכולים להפעיל שיקול דעת בקשר לשליחת הילדים למוסדות החינוך. 

דיון לגבי לימודי הבנות, גני הילדים והכיתות הצעירות יתקיים בתחילת שבוע הבא, ולפי הערכת מצב שתהיה באותו זמן לגבי התפתחות התחלואה בשכונות החרדיות תתקבל החלטה.

עיריית ירושלים נמסר כי היא עושה את מירב המאמצים להילחם בנגיף, בין היתר באמצעות הוצאת חולים למלוניות, הסברה ושיתוף פעולה עם כלל הגורמים מתוך מטרה לאפשר חזרה לשגרה במהירות האפשרית. הנתונים על הירידה הדרמטית במספר החולים מעידים על הצלחה גדולה במאבק הנחוש ואם המגמה תימשך, ההקלות ימשכו בהתאם.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "הוכחנו כי במאמץ משותף ועם הקשב של הציבור הצלחנו עד עכשיו במאבק, אני קורא לכל הציבור להקפיד על ההוראות ולעשות מאמץ אחרון בשביל להותיר את הפרק המאתגר שעברנו – מאחורינו" .

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה