הדסה: הפאזה הראשונה של החיסון הישראלי עברה בהצלחה



עד היום חוסנו במרכז למחקר קליני בהדסה עין כרם ארבעים משתתפים, בין הגילאים 18-55, כולם ללא מחלות רקע. הדסה: "אנחנו קוראים לנשים וגברים בגילאי 18-85, גם כאלה עם מחלות רקע - לבוא ולהתחסן ולתרום לפיתוח החיסון הישראלי"


בסוף השבוע האחרון, ניתן בהדסה עין כרם החיסון האחרון למשתתף ה-40 במסגרת השלב הקליני של החיסון לקורונה, אותו פיתח המכון הביולוגי. עד היום, חוסנו במרכז למחקר קליני בהדסה עין כרם ארבעים משתתפים, בין הגילאים 18-55, כולם ללא מחלות רקע. המשתתפים ממשיכים להיות במעקב צמוד של צוות המרכז, הכולל ביקורים לצורך בדיקות רפואיות שונות, עדכונים שיחות טלפוניות, ושיתוף באפליקציה ייעודית את נתוני מצבם הבריאותי.  

בתמונה: חנה דרורי, ראש צוות המרכז למחקר קיליני בהדסה מחסנת את חווה. קרדיט: דוברות הדסה.

חנה דרורי, ראש צוות המרכז למחקר קליני בהדסה : "התקשורת עם המשתתפים בשלב הראשון בניסוי מצויינת. אנחנו מקבלים מהם עדכונים שוטפים ושיתוף הפעולה פשוט  נפלא. המשתתפים מתבקשים לעדכן באפליקציה ייעודית את מצבם הרפואי ולהגיע למרכז לבדיקות שונות, ולשמחתנו זה עובד בצורה הטובה ביותר והתוצאות מאוד משמחות".

פרופ׳ יוסי קרקו, מנהל המרכז למחקר קליני בהדסה: "אנחנו שמחים לבשר כי השלב הראשון (פאזה ראשונה) במחקר הקליני לחיסון הקורונה עבר בהצלחה! מתוך מעקב אחר המשתתפים שחוסנו עד כה, החיסון עבר ללא תופעות לוואי יוצאות דופן, וזה נראה מבטיח מבחינת בטיחות - דבר מאוד חשוב בשלב הראשון של הניסוי. כעת אנו יכולים להביט לעבר  השלב הבא.

לקראת השלב השני בניסוי (פאזה שניה) בו נתחיל בקרוב, אנחנו קוראים לנשים וגברים בגילאי 18-85, גם כאלה עם מחלות רקע - לבוא ולהתחסן ולתרום לפיתוח החיסון הישראלי". 

חוה כהן איובי, בת 30 מנגוהות שבדרום הר חברון, משתתפת בניסוי החיסון הישראלי וקיבלה את הזריקה בזרועה בהדסה: "לקראת יום ההולדת האחרון שלי הבנתי שכל מה שאני רוצה לעשות בעולם שלנו זה טוב. אחרי בדיקות נמצאתי מתאימה להשתתף בניסוי לחיסון הישראלי לקורונה, ועשיתי את החיסון בבית החולים הדסה עין כרם. החששות התפוגגו עם רגע הגעתי למרכז. הצוות שהקיף אותי היה מאוד מקצועי ובטוח והיום אני כבר מספר ימים אחרי מתן החיסון, ומרגישה מצויין. 


עוד הוסיפה, אני נמצאת בקשר ישיר עם המרכז ומדווחת להם בכל יום על מצבי הרפואי. לשמחתי הסביבה שלי -שחששה בהתחלה, היום כבר הרבה יותר רגועה ותומכת.  אני שלמה ושמחה עם מה שעשיתי ואם אתם רוצים להצטרף לשלב הבא של הניסוי, פשוט צרו  קשר עם המרכז ותעשו עוד קצת טוב בעולם".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה