גוברים הדיווחים כי נגיף הקורונה התפרץ כתוצאה מתקלה במעבדה בסין



רשת פוקס ניוז מדווחת הולכות וגוברות ההערכות כי ככל הנראה מקורו של COVID-19 במעבדה בוהאן, שם פותח לא כנשק ביולוגי, אלא כחלק ממאמציה של סין להוכיח את יכולותיה מול ארה"ב בזיהוי נגיפים ובנטרולם. זה עשוי להיות "הטיוח הממשלתי היקר ביותר אי פעם", אמר אחד המקורות

.

רשת פוקס ניוז האמריקאית מפרסמת היום באופן בלעדי, כי הולכת וגוברת ההערכה כי מקורו של נגיף הקורונה במעבדה בסין. על פי הדיווח ברשת פוקס, המקורות משוכנעים כי ההעברה הראשונית של הנגיף הייתה מאדם לאדם, וכי "חולה מספר אפס" שעבד במעבדה ונדבק, הוא זה שהפיץ את הנגיף באוכלוסיית ווהאן. לדברי אותם מקורות, "האמון הגובר" מבוסס על מסמכים וראיות משכנעות. רשת פוקס-ניוז דרשה להיווכח באותן ראיות.

עוד מהדיווח ברשת פוקס, המסמכים חושפים פעולות של רופאים במעבדה ואת המאמצים המוקדמים של הממשל בסין להכיל את ההתפרצות. מתברר כי שוק האוכל של ווהאן שזוהה בתחילה כנקודת מוצא אפשרית מעולם לא מכר עטלפים, כשעל פי המקורות, מדובר בניסיון סין להסיט את האשמה מהמעבדה, במקביל למאמצי התעמולה שכוונו נגד ארה"ב ואיטליה.
.

המקורות מספרים לפוקס ניוז כי בוודאות של "מאה אחוז" סין טשטשה ושינתה נתונים. דגימות הושמדו, אזורים מזוהמים חוטאו, מספר דיווחים מוקדמים נמחקו, ומאמרים אקדמיים הועלמו. רופאים ועיתונאים שהתריעו מפני התפשטות הנגיף ואופיו המדבק "נעלמו". כמו כן הזדרזה סין לעצור את הטיסות מווהאן ליתר חלקי המדינה, בעוד הטיסות הבינלאומיות מווהאן ממשיכות כסדרן.
.
בנוסף, מדווחים המקורות לפוקס ניוז, כי ארגון הבריאות העולמי (WHO) היה מעורב כבר מהרגע הראשון וסייע לסין לטשטש את עקבותיה. 
.
.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה