TRUE OR FALSE: מיתוסים על חדרי בריחה



חדר בריחה זהו להיט שכבש את העולם לפני כמה שנים בודדות, ומאז כבר הכול היסטוריה. חדרי הבריחה מאפשרים לכם להיכנס לעולם אחר, לעולם שכולו הרפתקאות, פיצוח חידות וקודים, פתרון תעלומות מסתוריות ועוד. במקביל לכל הכיף הזה, יש גם כמה מיתוסים מעניינים על חדרי הבריחה. בואו נכיר אותם, וגם נבין אילו מיתוסים נכונים ואילו פחות.

freepik

מיתוס 1 – חדרי בריחה בד"כ קטנים וצפופים

אם חשבתם שהמיתוס הזה נכון, אנחנו מזמינים אתכם להכיר את חדרי הבריחה שאנשים נוהרים אליהם בירושלים. שם תוכלו למצוא את חדרי הבריחה של 5959, שנחשבים גדולים ומרווחים. כלל אצבע הוא, שלא כל חדרי הבריחה הם קטנים ודחוקים.

חדרי בריחה מומלצים, הם בדרך כלל חדרים שבהם יש מקום להתנועע ולזוז, אתם לא אמורים להרגיש בדוחק. חדרי בריחה 5959, כוללים למשל את חדר הבריחה הנקרא "דון פבלו". אם שאלתם את עצמכם מה זה חדר בריחה מומלץ, זה ה-דבר. שימו לב, מדובר בחדר בריחה אשר מבוסס על האגדה הנקראת "פאבלו אסקובר". חדר בריחה זה מאפשר לכם לפתור תעלומות מסתוריות המתבססות על פטרון וברון הסמים, פאבלו אסקובר הידוע לשמצה. עם מסתורין שאופף את החדר, אתם תתבקשו לפתור את החידות והרמזים בכדי להימלט החוצה.

מיתוס 2 – חדרי בריחה בירושלים הם קלסטרופוביים

אם מישהו מספר לכם שחדרי בריחה לא מתאימים לאנשים שמתמודדים עם קלסטרופוביה, זה ממש לא מדויק. בפועל, חדרי בריחה ניתנים לפתיחה בכל עת וניתנים להפסקת המשחק. אם חלילה אדם מרגיש לחוץ כתוצאה מהשהייה בחדר בריחה, באותו רגע אפשרי להפסיק את המשחק ולהדליק את האורות, לפתוח את הדלתות ולנשום לרווחה.

אם נמנעתם מלבקר בחדרי בריחה בירושלים בעקבות חשש ממקומות סגורים, תרגישו חופשי להסיר את החששות האלו. בפועל, חדרי בריחה הם מקומות בטוחים מאוד. גם אם תרגישו "לכודים" (זו מטרת המשחק), הכול נמצא תחת בקרה ופיקוח.

מיתוס 3 – השחקנים נאלצים לפתור את כל התעלומות בעצמם

ובכן, זה לא לגמרי ככה. חדרי בריחה בירושלים עשויים להיות מעט קשים לפתרון לפעמים. וזו בדיוק הסיבה לכך, שאתם מקבלים רמזים כל הזמן על הדרך. בעזרת הרמזים השונים, שניתנים לכם על ידי מפעיל החדר, אתם תוכלו להתקדם אל פתרון התעלומה.  

המיתוס הזה הוא לא מדויק והוא מטעה. אם אתם חוששים מלהגיע לחדר בריחה בעקבות המיתוס הזה, אתם מוזמנים לבקר בחדר הבריחה 5959 . בחדרי הבריחה של 5959 תוכלו למצוא תעלומות מסקרנות, חידות, פיצוח קודים ועוד.

מיתוס 4 - "חדרי בריחה בירושלים מתאימים רק לילדים"

בין אם אתם מחפשים אחר חדרי בריחה בירושלים או בכל עיר אחרת, הבילוי הזה הוא לא רק עבור ילדים. ילדים אמנם נהנים מאוד מחדרי בריחה, אבל אין ספק שמבוגרים יכולים להפיק מכך כיף אדיר. הכיף נוצר כתוצאה מהחשיבה המשותפת יחדיו, מהפיצוח של התעלומות עם הילדים שלכם, או אפילו עם החברים שלכם.

בימינו הנוכחיים, חדרי הבריחה כבר צברו פופולאריות רבה. ישנן גם חברות וישנם ארגונים שמארגנים ימי גיבוש לעובדים בחדרי בריחה. אם כך, אנחנו מבינים שהבילוי הזה מיועד עבור רוב הגילאים. עשינו לכם חשק לברוח?


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה