5 רעיונות שיעשירו לכם את האירוח בבית



עיצוב מקורי ומעניין של הדברים והפריטים הקטנים בבית יכול להעשיר ולגוון את האירוח שלכם - ולא משנה מה הסיבה להתכנסות. הכנו לכם מספר רעיונות טובים שבהם תוכלו להשתמש או לכל הפחות לספוג מהם השראה לקראת האירוח הבא.

Pixabay

 

  1. מפת שולחן מיוחדת

בין אם אתם הולכים רק להניח מטעמים על השולחן או ממש לשבת ולאכול ביחד, מפת שולחן עם הדפסים מיוחדים בהחלט תגוון ותעשיר את העיצוב ותעניק לו נופך בולט וייחודי. במקום לבחור במפת שולחן סטנדרטית, רכשו מפה שתעורר ותמשוך עניין מהאורחים – מפה עם דמויות מסיפורים מוכרים, מפת עיתונים, מפה עם מפת ישראל או מפת העולם – וכו'. ניתן אף ליצור מפה אישית על ידי חיבור והדבקה של מספר בדים ולהוסיף עליה כיתובים לבחירתכם.

 

  1. קיפולי מפיות

קפלו את המפיות שעל השולחן באופן יצירתי או היתולי – קיפול בצורת פרח, בצורת כיס, בצורת פירות, בצורת ברבור – וכו' . ניתן למצוא רעיונות ומדריכים ספציפיים ברחבי הרשת. זוהי דרך טובה לגוון את העיצוב ללא עלות ותוך כדי כך שאתם מראים לאורחים שלכם שהשקעתם מחשבה ואף מאמץ בהכנות לקראת בואם.

 

  1. פמוטים ונרות

אם מדובר באירוח בערב או בלילה, קשה להתעלות על התועלת שבשימוש בפמוטים ובנרות – ובפרט אם הם ארומאטיים, כך שהם יוסיפו גם מימד של ריח נעים לבית בעת האירוח. תאורת נרות היא באופן כללי אווירתית, מרגיעה ורומנטית ומוסיפה קסם אמיתי לעיצוב. ניתן למקם אותם על שולחן או לפזר אותם במיקומים שונים ברחבי הבית, המרפסת או הגינה.

 

  1. קישוטי מאכלים

בהחלט ניתן לקשט את השולחן או חלקים אחרים בבית עם כל מיני מצרכים ומאכלים שיגרו את חוש הטעם ויעוררו תיאבון הגון. בדקו מה יש לכם בבית ואתם יכולים להשתמש בו. אלו יכולים להיות פירות וירקות, צנצנות תבלינים, מקלות קינמון, פסטה יבשה – ועוד אפשרויות כיד הדמיון הטובה. 

 

  1. תמונות משותפות

במידה ויש ברשותכם צילומים ותמונות משותפות עם האורחים שלכם, ניתן לתלות או למקם אותם היכן שתראו לנכון ברחבי הבית, לרבות על הקירות או על שולחן האוכל. כך ניתן להעניק לאירוח פן אישי ומיוחד במיוחד ולגרום לאורחים שלכם להרגיש בבית.

 

מלבד עיצוב הבית לקראת האירוע, חשוב לא פחות לדאוג למאכלים טעימים ומענגי חיך. חברת מונייר - קייטרינג חלבי כשר תוכל לפנק אתכם במגשי אירוח גדושי פינגר פוד נפלא – מתוק ומלוח כאחד. מוזמנים ליצור קשר 03-7207774 לביצוע הזמנות.  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה