5 רעיונות לערב ביתי עם חברים



מי שרוצה לבלות עם חברים בלי לצאת מהבית צריך לארגן בהתאם את הפעילות המרכזית של הערב. החל מצפייה בטלוויזיה ועד משחקי קופסא או האזנה למוזיקה – הנה כמה רעיונות שאולי לא חשבתם עליהם

pexels

האדם הוא יצור חברתי ואין פלא שיש אנשים שאנחנו שומרים איתם על קשר מילדות. לצד זאת, יש גם חברים שנכיר בצבא, בלימודים, בחו"ל או בקריירה וגם מערכות יחסים שנרקמות בין הורים לילדים. בכל אחד מהמקרים האלה, השאיפה היא מדי פעם לבלות זמן איכות משותף.

הבעיה היא שלא תמיד נרצה לצאת מהבית בשביל לפגוש חברים, אז לכן כדאי להכיר את הרעיונות הבאים:

  1. צפייה בסדרות טלוויזיה

צפייה בטלוויזיה נתפסת כפעולה פרטית, אך האמת היא שאפשר בקלות לשלב אותה גם בערב ביתי עם חברים. ניתן לחשוב מראש על רשימה של סדרות מומלצות שאת הפרקים שלהן החברים לא ראו, או ללכת על בטוח עם סדרה קלאסית. הצפייה בטלוויזיה לא דורשת מאמץ מאף אחד מהנוכחים והיא מתאימה לכל אורך השנה, בכל שעות היום וללא צורך בהכנה מוקדמת.

  1. הזמנת אוכל

ערב ביתי עם חברים אמור לשלב בין חוויה אישית וחברתית לבין זמן איכות שגורם לתחושת גיבוש. בשביל להשיג את המטרה הזו, מה שאפשר לעשות הוא להזמין אוכל מבחוץ. רשימת האפשרויות כמעט אינסופית ותמיד אפשר למצוא משהו שהחברים יתחברו אליו. מבחינה פרקטית, עדיף להזמין אוכל ושתייה מאשר לבשל לבד וניתן גם לעשות את זה רק אחרי שהחברים מגיעים.

  1. ערב גבינות ויין

האופציה המסורתית של ערב ביתי עם חברים היא להגיש גבינות ויין. כאן תידרש הכנה מוקדמת מסוימת בכל מה שנוגע לרכישת המצרכים, אך ניתן להתמודד עם האתגר על ידי חלוקת משימות לחברים נבחרים. אם למשל כל זוג חברים יביא איתו גבינה מועדפת ובקבוק יין – לכם רק יישאר להוציא מהארון את הסכו"ם היוקרתי ולדאוג שיהיה מספיק מקום על השולחן ועל המגש.

  1. משחקי קופסא

משחקי קופסא חוזרים לאופנה כי יותר ויותר אנשים מבינים שיש להם ערך מוסף. במקום להתמכר למכשירים ניידים, אפשר לשלוף משחקי קופסא ישנים או חדשים ולהיזכר בחוויות ילדות שגם ככה משותפות לחלק מהחברים. יתרה על כך, משחקי קופסא הופכים ערב סטנדרטי בבית לחוויה בלתי נשכחת כי הם מאפשרים למשתתפים להתחרות אחד בשני, לצחוק ולהירגע.

  1. האזנה למוזיקה

מוזיקה מחברת בין אנשים ועצם העובדה שאתם משמיעים בסלון צלילים, מנגינות ושירים כבר תשיג את האפקט הרצוי עבור הבילוי שלכם. אם רוצים להפיק ערב שמבוסס על האזנה למוזיקה, הסוד הוא דווקא לנטרל לגמרי גורמים שיכולים להפריע ובהם מסכי מחשב וטלפונים ניידים. את המוזיקה אפשר להשמיע מפטיפון, מדיסקים או מאפליקציות ייעודיות – אך בלי פרסומות שיוציאו את הנוכחים מהאווירה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה