5 סוגי נעליים שכל אישה חייבת שיהיו לה בארון



עולם הנעליים של גברים הוא עולם פשוט יחסית. ישנם סוגי נעליים שונים, אך בדרך כלל נמצא בארון הנעליים של גבר טיפוסי 2-3 סוגים. נעל ריצה, נעל ליום יום, במידה והוא לא נועל סניקרס, ונעליים לערב ולאירועים מיוחדים. ישנם גברים שגם דואגים להחזיק נעלי בוקרים אם הם יוצאים לשטח או מבלים עם חברים.

unsplash

אצל נשים זה הרבה יותר מורכב. הקטלוג שלהן כולל הרבה יותר סוגים וסגנונות. כל סוג נעל מתאימה לאירועים מסוימים, כל סוג נעל גם מתאימה לעונה אחרת. גבר יכול לנעול נעלי ספורט בקיץ ובחורף, נשים יקפידו ללבוש נעליים שונות בכל עונה, בוודאי אם הן מיועדות לדברים שונים.

בכל חנות ואתר של רשת מובילה למכירת נעלי נשים בישראל אפשר למצוא קטלוגים עשירים עם סוגי נעליים שונים. כל אחד מהסוגים הוא רלוונטי וחשוב, וכל אישה צריך להחזיק אותו בארון שלה. לכן זה לא מפתיע שארונות נעליים של נשים תמיד מלאים במגוון רחב של סוגי נעלי נשים. בין אם הן מקפידות לזרוק נעליים ישנות ולקנות במקומן חדשות ובין אם הן מקפידות לשמור על כולן.

5 סוגים נפוצים של נעלי נשים – מתי וכיצד משתמשים בהם

מגפונים לחורף

לצד המגפיים הארוכות והגדולות, עם השנים התפתח לו טרנד חדש של מגפונים לחורף. מדובר מגף חצי גבוה (לרוב הוא מגיע קצת מעל לקרסול), סגור היטב, עשוי עור, זמש או חומר אחר, והסגירה שלו יכולה להיות עם ריצרץ' או באמצעים אחרים. זו נעל אלגנטית שיכולה להתאים לשימוש יומיומי או ליציאות.

כפכפי נוחות

כפכפי נוחות הם בגדר חובה בכל ארון נעליים. אלו מאפשרות הליכה לטווחים קצרים בדרך כלל, אך לא רק. נשים רבות משתמשות בהן בבית או כשהן צריכות לבצע יציאות קצרות (סיבוב עם הכלב, קנייה במכולת וכדומה). כיום אפשר למצוא סגנונות שונים של כפכפים מעוצבים, וכן אפשר למצוא דגמים המתאימים גם לקיץ, לחורף ולעונות מעבר כאחד.

נעלי עקב

אחד מסוגי הנעליים הפופולאריות ביותר בקרב נשים. ניתן למצוא גדלים שונים של עקבים וסגנונות שונים של נעליים. השימוש בהן נעשה בדרך כלל לעבודה, אירועי ערב, מפגשים משפחתיים, מפגשים עם חברות. השימוש בנעלי עקב נעשה לרוב בקיץ, הן בגלל מבנה הנעל והן בגלל שזה עלול להיות מסוכן ולא נעים ללכת איתן על משטח רטוב.

סנדלים

כשמגיע הקיץ, הנעליים נכנסות לארון ובמקומן עושים שימוש בסנדלים. ככל שהסולייה שלהן עבה יותר, כך ההליכה איתן תהיה הרבה יותר בטוחה ונוחה. יתרון נוסף של סנדלים הוא שהנעל פתוחה יותר ולכן הרגל יכולה לנשום.

נעליים שטוחות מעוצבות

ניתן למצוא דוגמאות שונות של נעליים כאלו. בין אם מדובר בנעלי הליכה או נעליים המתאימות לאירועי ערב וכדומה. היתרון הגדול שלהן גלום בעובדה שהנעל שטוחה. הרבה יותר נוח ונעים ללכת איתן. נשים שאינן אוהבות לנעול נעלי עקב, בוחרות להשתמש בנעל שטוחה במקום.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה