5 טיפים לשמירה על ריח נעים בבית או בעסק



כל דירה או בית עסק יכול להיות חשוף לניחוחות לא נעימים, המגיעים ממקורות שונים.
בכדי שאותם הניחוחות הרעים לא יהיו דומיננטיים ולא ישתלטו על החלל, קיימת חשיבות גבוהה להכיר את כל האמצעים אשר בכוחם לשמור על ריח נעים – וכמובן, לבחור ולהשתמש בחלק מהם.
אם גם אתם מבקשים לשמור על ריחות נעימים בבית להלן מספר טיפים אשר יסייעו לכם במטרה:

pexels.com

טיפ מספר 1 - שימוש בשמנים אתריים

שמנים אתריים יכולים להכניס ניחוחות חזקים ונעימים לחללי הבית . קיימים סוגים רבים של שמנים אתריים, אשר לכל אחד מהם יש ניחוח מעט אחר – כך שכל אחד יכול לבחור מתוך ההיצע את הניחוח אליו הוא מתחבר.
את הניחוחות של השמנים האתריים ניתן להפיץ במגוון רחב של דרכים שונות כמו: מבערים מסוגים שונים ועוד..
כמובן, שחשוב לבחור בתבונה את השמנים האתריים בהם אתם בוחרים וחשוב לשים דגש לא רק על הניחוח אלא גם על רגישויות ואלרגיות – יש אנשים אשר רגישים לשמנים מסוגים מסוימים.
אמצעי נוסף אשר עושה שימוש בשמנים האתריים הוא דיפיוזר.
מדובר למעשה כמפיץ ריח חשמלי. ניתן למצוא כיום מגוון רחב של מוצרי דיפיוזר הנבדלים אלו מאלו בפרמטרים כמו: גודל המכשיר, החומר ממנו הוא עשוי, העיצוב שלו ועוד..
מה שמשותף לכל מפיצי הריח הנכללים באותה הקטגוריה הוא אופן הפעולה שלהם – הם מבוססים על טכנולוגיה באמצעותה בכל פרק זמן משוחרר לחלל ריח הנוזל אשר נבחר.

טיפ מספר 2 – המודעות לעובדה שמרכך כביסה הוא לא רק לכביסה

מרכך כביסה ידוע כמוצר אשר מכיל ריח נעים מרוכז וחזק. לכן, ניתן להשתמש בו כאמצעי להפצת ריח נעים בבית ולא רק במכונת הכביסה.
כך לדוגמא, לאחר שטיפת הבית ניתן לעבור על הבית גם עם סמרטוט לח עם מרכך כביסה בניחוח מועדף.
מעבר לכך, ניתן לשים מעט מרכך כביסה במכשיר של המברשת לניקוי השירותים – מכיוון שגם במקרה הזה מרכך הכביסה יכול להכניס ניחות נעים גם לחדר השירותים.

טיפ מספר 3 - להקפיד על אוורור המבנה

באופן כללי בכדי לשמור על ניחוחות נעימים בבית, קיימת חשיבות גבוהה להקפיד על בית או על עסק מאוורר. כאשר, חשוב לפתוח מדי פעם את החלונות גם בעונת החורף הקרה.
אוורור הבית יאפשר לריחות רעים לצאת החוצה ולאפשר לשמור על ריחות נעימים יותר בבית – וזאת מעבר לתועלות הבריאותיות הרבות אשר טמונות בפעולה זו.  

טיפ מספר 4 - בשמים – לא רק לגוף

כאשר מדברים על בושם, לרוב הקונוטציה תהיה לבושם אשר מיועד עבור הגוף.
יחד עם זאת, כיום ניתן למצוא עוד מגוון רחב של סוגי בשמים אשר מיועדים למטרות אחרות כמו: בשמים לבגדים, בשמים לכריות, למצעים ולשמיכות ועוד..
כדאי לשקול להשתמש גם באמצעים אלו על מנת לשמור על ריחות נעימים בבית.

טיפ מספר 5 - להשתמש בפרחים טריים

זר פרחים טריים עושה לא רק טוב על הנשמה והוא גם לא מהווה רק כמחווה רומנטית ויפה.
בנוסף על כך, לזר פרחים יש כוח ויכולת גם להכניס ניחוחות נעימים לבית.
לכן, באפשרותכם לקנות זר פרחים ריחני בכל יום שישי (או בכל יום אחר) ופשוט ליהנות מהניחוחות הנעימים אותם הפרחים מפיצים (וכמובן, גם מנראותם הצבעונית והמרשימה).

יישום הטיפים הללו יאפשר לכם ליהנות מריחות נעימים בבית לארוך זמן – כמובן, שניתן לנסות בכל פעם טיפ אחר עד שתגלו את הנוסחה המנצחת לריחות נעימים בבית.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה