5 טיפים לבחירת טאבון גז



כל חובבי המאפים, מבינים כי על מנת ליהנות ממגוון רחב מאוד של מנות ברמה הגבוהה ביותר ולהתמקצע מבחינה קולינרית והגדיל את היצע המנות שהם מסוגלים להכין ולהפגין את כישוריהם הקולינריים בתוך החוג המשפחתי והחברתי בו הם נמצאים וגדלים, עליהם לרכוש טאבון גז אשר באמצעותו ניתן יהיה להתנסות במנות חדשות ולהפגין את הכישורים הקולינריים שלכם ברמה הגבוהה ביותר ולא להתבסס על מכשירים ומוצרים בסיסיים אשר אינם מתאימים לאיכות המנות הגבוהה, אליה אתם שואפים להגיע ולהציג לכם ולסביבתכם.

freepik

כללי יסוד לבחירת הטאבון האולטימטיבי

ישנו מגוון רחב מאוד של טאבון גז כמו למשל באתר EL-MAGO המומלץ בכל הנוגע לטאבונים, אשר כל אחד מחזיק ביתרונות ובחסרונות שלו ובמידת התאמתו למאפייני הלקוח ולדרישות ולציפיות שלו מהטאבון. ישנם כמה כללים מרכזיים אשר יסייעו לכם לרכוש את טאבון הגז המתאים ביותר עבורכם והם:

גודל טאבון הגז – טאבון גז מגיע במגוון גדלים כך שיש צורך להתאים בין גודל הטאבון לבין הצרכים הקולינריים שלכם. אם אתם מעוניינים לרכוש טאבון לצרכים אישיים בלבד ולא כדי לסעוד בני משפחה ואורחים רבים אשר יפקדו את ביתכם, אתם יכולים להסתפק בטאבון גז קטן ולא גדול ממדים, דבר אשר יחסוך לכם לא מעט כסף ועדיין יספק את האיכות הדרושה עבורכם. מצד שני, אם אתם רוכשים טאבון גז על מנת לבשל עבור משפחה גדולה ולארח אנשים רבים מידי יום, עליכם להיערך בהתאם ולרכוש טאבון גז איכותי ובמידה מספקת, על מנת לספק כמות גדולה מאוד של מאפים אשר תספיק לכמות האנשים להם אתם מבשלים.

 

סוג משטח האפייה – חשוב מאוד לבחור במשטח אפייה אשר יספק את התוצאות הטובות ביותר למאפה שלכם. לכל סוג משטח יש השפעה מאוד גדולה על התוצאה הסופית של איכות המאפה ועל כן יש להיערך לכך מראש. ישנם משטחים העשויות נירוסטה אשר מאוד בסיסיות ומחירן נמוך יותר לעומת משטחים העשויים אבן  ומספקים  טמפרטורה אחידה לאורך זמן ממושך וכמובן עמידות מיטבית לאורך זמן.

 

כמות מבערים כל טאבון גז מגיע עם כמות מבערים שונה אשר מספקת עוצמת חום שונה. יש לבחור טאבון גז אשר היחס בין גודלו לבין כמות המבערים בתוכו יהיה חיובי ויספק את עוצמת החום המיטבית לצורך הכנת המאפים בצורה מושלמת. אין לבחור טאבון גז אשר מכיל כמות מעטה של מבערי גז אשר אינם יספקו עוצמת חום אחידה לאורך זמן.

 

סוג הטאבון – חשוב מאוד לבחור טאבון אשר יהיה עשוי מחומר בעל עמידות גבוהה למשתנים רבים ביניהם: מגז אויר, חום וחומרים שונים העלולים ליצור נזק בטאבון. ישנם טאבונים העשויים ברזל יצוק, נירוסטה, אלומיניום ועוד ועל כן יש לבחור את הסוג האיכותי ביותר. טאבון מנירוסטה מומלץ מאוד לחובבי האפייה, מדובר על טאבון עמיד מאוד לאורך זמן ויספק את התמורה הגבוהה ביותר מבין שאר הטאבונים.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה