5 דרכים לשמור על העובדים שלכם בחברה




אם אתם מנהלים עסק כבר לא מעט שנים, או חברה גדולה, אתם בוודאי מתלבטים מידי פעם לגבי השאלה: איך משמרים את העובדים? איך גורמים לכך שהם לא יעברו לעבוד במקום אחר? ואיך שומרים עליהם מרוצים? האמת היא, שזו שאלה משמעותית ביותר ולא פשוטה. למעשה שימור של העובדים זו אומנות לכל דבר והגיע הזמן שגם אתם, כמו הרבה בעלי עסקים וחברות, תשקיעו בעניין הזה מחשבה.

דרכים לשמור על העובדים

אם אתם מחפשים מספר טיפים לשימור של העובדים בחברה הגעתם בדיוק למקום הנכון ואנחנו ממליצים לכם:

  • לדאוג לעובדים לארוחות צהריים מפנקת – לא כל בעלי העסקים מבינים זאת, אך חלק משמעותי ביותר מכל התהליך של שימור עובדים הוא לדאוג לחיי היומיום שלכם במשרד. אם ניתן לעשות זאת בעזרת סבסוד של ארוחות צהריים מפנקות ביותר בכל המסעדות באזור שבו נמצאים משרדי החברה, למה לחשוב פעמיים?

 

  • משרדים נעימים – סביבת העבודה של העובדים הינה עוד נתון משמעותי ביותר שכדאי לתת עליו את הדעת. לכן, אם תוכלו להשקיע מחשבה בעניין הזה ולדאוג לעובדים שלכם למשרדים נעימים, מעוצבים ויפים, זה כדאי.

 

  • משכורות – כמובן שבלי משכורת מכובדת, הולמת וכזו שתמיד מושלמת בזמן, יהיה מאוד קשה לדבר על שימור עובדים. חשוב לשים לב לעניין הזה כי בסופו של דבר, העובדים שלכם מצפים לקבל משכורת בכל חודש, בלי שהם יצטרכו לדאוג מהשאלה האם תשלמו להם או לא.

 

  • חיי חברה עשירים – תאמינו או לא, אבל העובדים שלכם רוצים ליהנות, בין היתר, מחיי חברה טובים ומהנים. הם רוצים להגיע בכל בוקר למשרד ולהרגיש שיש להם חברים וקולגות שנעים לעבוד איתם. לכן, כאשר אתם חושבים על שימור של עובדים בחברה, בהחלט כדאי יהיה להשקיע גם בערבי גיבוש ובפעילויות נחמדות שניתן יהיה ליהנות מהן כצוות.

 

  • טכנולוגיה ברמה גבוהה – בנוסף לכל מה שכבר ציינו, כמובן שכאשר חושבים על שימור עובדים יש משמעות גם לשאלה באיזה טכנולוגיה העובדים יוכלו לעשות שימוש. האם אתם מקפידים, למשל, להחליף להם את המחשבים לעיתים קרובות כך שיהיה להם נוח לעבוד? לתת להם טלפונים חכמים ומתקדמים? כל הפרטים האלה חשובים ביותר ולכן שווה לתת עליהם את הדעת.

 

אוכל טוב הוא כל העניין

אם נחזור לרגע לנקודה של ארוחות הצהריים לעובדים, אתם תראו שמדובר על עניין משמעותי ביותר. למעשה, עובדים שנהנים מארוחות צהריים טובות ומסובסדות לא יעזבו כל כך מהר את מקום העבודה שלהם. זה אומנם אולי נשמע לכם כמו משהו שולי, אך בפועל יש לכך חשיבות אדירה. במקום להכין לעצמם אוכל, להתעסק בעניין הזה או לאכול בכל יום את אותה ארוחת צהריים, תוכלו לסבסד להם ארוחות טעימות במסעדות שונות. כדאי לחשוב על כך ולהתארגן לקראת העניין כבר עכשיו, כי למה שלא תשמחו את העובדים שלכם ותגרמו להם להישאר לעבור כשכירים בחברה שאתם מנהלים?

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה