3 דברים שגיליתם שאפשר לעשות בעצמכם בזמן משבר הקורונה



משבר הקורונה הולך ומחריף ובזמן שהעולם מתמלא בנגיף, החנויות נסגרות, בעלי העסקים כבר לא יכולים לספק את שירותם ואנחנו נותרים ללא מענה גם לדברים הבסיסיים. מהם הדברים שנוכל לעשות בבית גם מבלי להזדקק לשירותים של בעל מקצוע כזה או אחר? ערכנו עבורכם 3 טיפים.

pexels

שגרת היומיום מקשה עלינו להתבונן בשירותים המקצועיים אותם אנו צורכים בשגרה. עם משבר הקורונה, אנחנו מוצאים את עצמינו בבית, מעצבים מחדש את לוח הזמנים שלנו ויוצרים דברים בעצמינו. הנה שלושה דברים שנוכל ללמוד לעשות בבית בתקופה כזו.

 

  1. בישול ואפייה

במהלך השגרה, אנו רגילים להזמין קפה לצד מאפה או כריך לארוחת הבוקר, להזמין ארוחת צוהריים מ"תן ביס" ולנשנש לארוחת הערב. משבר הקורונה מאלץ אותנו להישאר בבית ולמצוא תחלופה ביתית לכל ארוחה. תקופה זו, בה אנחנו נמצאים בבית בעל כורחנו, עשויה להתברר כתקופה מדהימה בה נלמד לבשל בעצמינו. היום, כשכל המידע נגיש באינטרנט, במתכונים, בסרטונים ביו טיוב וברשתות החברתיות, נוכל ללמוד לבשל ולאפות וליהנות מאוכל משובח מעשה ידינו. הזמן הזה, בו אנחנו מבלים בין המטבח לסלון, הוא בדיוק הזמן ללמוד לבשל ולעשות זאת בעצמינו.

  1. תספורת

פעם בשבועיים, חודש או חודשיים, כל אחד לפי הרגליו, אנו הולכים למספרה ומסתפרים אצל ספר מקצועי. בואו נודה בזה, מדובר בהוצאה לא זולה המחייבת אותנו כל פעם מחדש. תקופה זו, בה המספרות סגורות ואין לנו את היכולת ללכת להסתפר אצל ספר מקצועי, היא בדיוק הזמן המושלם עבורנו לרכוש מכונת תספורת וללמוד להסתפר לבד. מדובר בתהליך פשוט שנוכל ללמוד בכמה צעדים פשוטים ובכך לחסוך לעצמינו זמן וכסף מידי חודש. וכמובן, להיראות טוב בתספורת שסיפרנו את עצמנו לגמרי לבד על ידי מכונת תספורת משלנו.

  1. כושר

חדר הכושר הוא לגמרי זמן האיכות שלנו עם עצמינו בזמנים בהם אנחנו הולכים אליו. אך בזמנים כאלו, בהם חדרי הכושר סגורים על מנעול ובריח, אנחנו לא רוצים לאבד את הכושר עבורו עבדנו כל הזמן. לכן, אנחנו מוכרחים לעשות זאת בביתנו. עם כמה שנראה שחדר הכושר הוא המקום האולטימטיבי להתאמן בו, תופתעו לגלות כמה הבית הוא מקום שיוכל לספק לכם את האפשרות לפתח את הגוף ולשמור על כושר גם ללא תור למכשירי האימון השונים. בעזרת תוכנית אימון נכונה, תוכלו לשמור על כושר בריא ולהמשיך להתאמן גם בבית.

 

בשורה התחתונה

השגרה וההרגל בולעים לתוכם את המיומנויות שלנו ומשכיחים מאיתנו את הדברים שאנו מסוגלים לעשות בעצמינו. גם אם חשבנו שאנחנו לא יודעים לבשל, נופתע לגלות על עצמינו כמה אנחנו יכולים להיות טובים בזה לאחר בישול כמה ארוחות. כמו כן, ההרגל להסתפר אצל ספר יוכל להשתנות על ידי כך שנלמד להסתפר בעצמינו בעזרת מכונת תספורת חדשה. וכושר? אתם יודעים כמה אפשר לנצל את הזמן לאימון עצמי בבית.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה