תכירו, נדל"ן התקשורת החדש – הכל על חוות שרתים ולמה אתם חייבים להיות שם



במאה ה-21, נראה גידול משמעותי בכמות הדאטה, הנתונים שחברות ועסקים מכל התחומים מאכסנים ואוגרים, הרבה יותר מכשירים שמחוברים לאינטרנט, ועוד. את מאגרי הנתונים הענקיים הללו יש לאכסן במקום שיוכל להכיל את כל הכמות הזו, מה שהוביל להקמתן של חוות שרתים המהוות מעין נכס נדל"ן אותו יכולים בעלי העסקים לשכור על מנת להעביר אליו נתונים ישנים שאין צורך בהם במאגרי החברה עצמה. העניין הוא שכל פרט מידע הוא חשוב, כך שאי אפשר להעלים אותו לגמרי. לכן, שומרים אותו בחוות שרתים המיועדות לכך, ובכל זמן יכול בעל העסק לשלוף את המידע שהוא צריך באותו רגע.

חוות שרתים

מהם הפרמטרים של חוות שרתים טובה?

בשל הפוטנציאל העצום, צצות לא מעט חוות שרתים המציעות תנאים כאלו ואחרים. על מנת לוודא שבוחרים בחווה הטובה, המקצועית והמאובטחת ביותר יש לוודא שמתקיימים כמה פרמטרים עיקריים:

  • גיבוי ושרידות – חווה מקצועית תהיה מגובה במערכות בקרה מוקפדות, מערכות גילוי וכיבוי אש, ניהול וגיבוי חשמל (על מנת שהמערכת לא תקרוס ויחד איתה כל המידע), מערכות מיזוג אוויר, כיבוי וגילוי גז. בדרך זו מובטחת המשכיות העסק, שכן המידע נשמר במקום מאובטח מכל הבחינות.
  • ואפרופו אבטחה – בחוות השרתים ישנן מערכות התראה ואזעקה מתקדמות במיוחד הכוללות מצלמות במעגל סגור, אזעקות, ועוד. השאיפה היא לבחור בחווה שעומדת בתקנים המחמירים ביותר של איגוד חברות התקשורת העולמי, כך תבטיחו לעצמכם שהמידע מופקד תחת אבטחה כבדה, איכותית וברמה גבוהה באמת.
  • ניהול שירותים מקצועי – החל משירותי גיבוי, ניטור, אבטחת מידע, ניהול רוחבי פס, אינטגרציה המותאמת לצרכי העסק, חיבור מאובטח, ועוד. כל השירותים כמובן מותאמים לצרכי העסק ולדרישות הבעלים, עם אפשרות של שינויים והתאמה נוספת במידת הצורך.
  • תמיכה ומענה אנושי – מובן שמידי פעם צצות שאלות, בקשות ומענות. אל דאגה, מוקד שירות של חוות שרתים מקצועית יהיה פעיל 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, יעמוד לשירותכם. כך, במידה ותהיו זקוקים לתמיכה טכנית, בדיקות שונות בכדי לברר מה מצבכם והיכן אתם עומדים או האם יש צורך להרחיב את החבילה הקיימת.

איך בוחרים את החווה שבידיה נפקיד את המידע שלנו?

כעת לאחר שהבנו מה חוות שרתים מקצועית תוכל לתת לנו, הגיע הזמן להתחיל לחפש את החווה שבידיה נפקיד את המשימה לשמור ולהגן על הנתונים החשובים שלנו. יש לבחור בחווה שיכולה לספק את הצריכה הנדרשת לכם בקלות וללא כל התאמות וקשיים, כזו שמחזיקה בחיבורי תקשורת לספקי תשתיות מרובים ומגוונים לצד רישיונות מתאימים. חווה שכזו גם תעמוד בתקני אבטחת המידע המחמירים ביותר, וכן תספק מענה אנושי מקצועי ואיכותי מתי שרק תצטרכו. החל מרגע זה, תוכלו להיפרד לשלום מחדר השרתים העמוס והמחניק שלכם, ולהעביר את המידע לידיים מקצועיות המתמחות בהגנה ושמירה עליו.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה