שייט רומנטי במרינה הרצליה



כל תקופת זמן אתם מחליטים להשקיע בעצמכם ולעשות דייט רומנטי. אתם רוצים להשאיר את הגחלת בוערת. זה מבורך ונבון, אך אתם רוצים לצאת מהקופסה ולעשות לכם יום פינוק מיוחד.

Pixabay

לאחר מחשבה ארוכה ושיטוט ארוך באתרי האינטרנט, החלטתם על יום הפינוק שלכם לאותו סוף שבוע נעים, תכננתם להגיע למרינה הרצליה, לטייל על המזח בין הסירות והיאכטות היפיפיות, לשבת לכוס יין לבן באחד מבתי הקפה הפרוסים במרינה, ולחוות זמן איכות משמעותי יחד.

 

אתם תתבוננו בסירות וביאכטות, ותדמיינו את עצמכם על אחת מהם, תדמיינו את עצמכם שטים לעבר השקיעה על יאכטה מפוארת ולבנה, מפרשיה מרקדים מעוצמת הרוח, ותדמיינו את עצמכם כמו בחופשה שהרוח מלטפת בחיבוק את גופכם, יושבים ברגליים פרושות לפנים ונהנים מהזמן שלכם יחד, ואז תגלו שכוס היין הלבן בבית הקפה שאתם יושבים שלכם כבר נגמרה.

 

אתם לא צריכים לדמיין, הפנטזיה שלכם יכולה להתגשם בזה הרגע, בספונטניות, או שאתם יכולים פשוט להזמין מראש שייט רומנטי במרינה הרצליה אצלנו בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות ולהגשים את הפנטזיה שלכם, והרי לכם! יום הפינוק שלכם השתדרג בו ברגע.

 

כך, אחרי שתסיירו במרינה ותטיילו בין הנופשים, הדייגים ובקניון המותגים שהמרינה מציעה, תוכלו להעצים את החוויה הרומנטית ולבוא אלינו להשכיר שייט רומנטי במרינה הרצליה לשעתיים, ארבע שעות, או יום שלם.

 

אנחנו נדאג שבזמן השייט יהיה לכם את סוג היין המועדף עליכם, מזרנים וכיסאות נוח, ומוזיקת רקע שאתם אוהבים. כל מה שתצטרכו לעשות זה לשבת על הכיסאות, להחזיק ידיים, להביט לאופק בעוד השמש מחממת את ליבכם, וליצור לעצמכם זיכרון וחוויה זוגית וייחודית. כי אם כבר רוצים לשמור על הגחלת בוערת, אז לכו עם זה עד הסוף.  

 

אנחנו נגשים לכם את החלומות על היאכטה כשתזמינו שייט רומנטי במרינה הרצליה. על ההגה ינווט הסקיפר המקצועי והמוכשר שלנו שבו תוכלו לבטוח בעיניים עצומות. הוא יטפל בכם במקצועיות ובאדיבות, יענה על שאלות ובקשות מיוחדות, ואפילו ייתן לכם לכוון את הספינה.

זה היום שלכם, זה השייט הרומנטי שלכם. ואנחנו פה בשביל לספק לכם את החוויה הרומנטית והמתאימה ביותר לכם כזוג. 

 

וכשתרדו מהיאכטה לעבר המזח במרינה, אנחנו כבר יודעים שתתקשו להיפרד. אתם לא תרצו שהיום הרומנטי שלכם ייגמר. זה מובן וזו תופעה ידועה. אך תמיד יישאר לכם הזיכרון מהפלגת שייט רומנטי שבו החלטתם להיות ספונטניים ורומנטיים, ולהשקיע בעצמם כמו שצריך.

 

חוץ מזה, אנחנו פה, תמיד תוכלו לחזור אלינו לחברת גל ונעמה השכרת יאכטות ולבחור שוב בהזמנת שייט רומנטי במרינה הרצליה או לארגן אירועים אחרים להשכרת יאכטה ליום הולדת, לחופשה ביוון, לשייט משפחתי ועוד חבילות טובות ורבות שאנו מרכיבים ומציעים לכם.

התקשרו אלינו 0504600470, להזמנת שייט רומנטי במרינה הרצליה.

הים מחכה לכם!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה