שיווק דיגיטלי לעסקים – מזה כולל?



נדמה שהצירוף הזה – "שיווק דיגיטלי לעסקים" נמצא כמעט בכל מקום, ולא בכדי. שיווק דיגיטלי הולך והופך לכלי מרכזי בעולם השיווק והפרסום בימינו, וניכר שהשפעתו הולכת רק לגדול. בעולם העסקים צריך תמיד להיות קשוב לרוח התקופה, על מנת לשמור על רלוונטיות, ושמירה על רלוונטיות בימינו היא כניסה לעולם השיווק הדיגיטלי לעסקים. אז מה זה בעצם כולל?

שיווק דיגיטלי לעסקים

הדרכים בהן ניתן לעשות שיווק דיגיטלי לעסקים

  • אתר אינטרנט ועמודי נחיתה – כיום, נדיר למצוא עסק שאין ברשותו נכס דיגיטלי בדמות אתר אינטרנט. זה הופך להיות יותר ויותר בסיסי. אתר אינטרנט נכון הוא אתר המעוצב באופן מקצועי ומושך, המעביר מסר ברור ללקוח והתוכן שלו הוא תוכן איכותי המניע את הלקוח לפעולה, על מנת שיבצע רכישה בעת ביקורו באתר. הדרך לגרום ללקוח לפעול יכולה להתבטא בהרשמה לניוזלטר, תיבה להשארת פרטים ופעולות נוספות שיגרמו ללקוח ליצור עם העסק שלכם מערכת יחסים, שתהפוך אותו בסופו של דבר ממתעניין ללקוח, מלקוח ללקוח חוזר, מלקוח חוזר ללקוח ממליץ ושגריר של העסק שלכם. בנוסף, אתר האינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מן המיתוג לעסקים, שם האופי של העסק שלכם מועבר ללקוח, והמסרים אותם אתם רוצים שהקהל שלכם יקבל. מיתוג לעסקים יאפשר ללקוחות שלכם להתחבר אליכם בצורה חזקה יותר.

  • עמוד פייסבוק/אינסטגרם – לא לכל עסק קטן יש אתר אינטרנט, מכיוון שעל אף העלויות הנמוכות יחסית של בניית אתר, לא כולם יכולים להרשות זאת לעצמם. לעומת זאת, דף פעיל באחת מן הרשתות החברתיות הוא כמעט ועל תקן חובה לעסק בימינו. מערכת היחסים בין הלקוח לעסק באה לידי ביטוי בעמודים אלו, שם ניתן לעדכן אותו במבצעים, במלאים חדשים שהגיעו, בהודעות או בבשורה מרגשת ושם הלקוח מגיב ומשאיר פידבק – הוא עושה לייק, הוא משאיר תגובה. זהו כלי מדידה לאופטימיזציה של העסק ונותן ללקוח גישה נוחה לעסק.

  • קידום ממומן דרך גוגל – כיום כל אדם שרוצה לדעת משהו או לרכוש משהו – כותב בגוגל. למעלה מ-90% מהחיפושים האינטרנטיים בכלל נעשים במסגרת גוגל. לכן, על מנת להגיע לחשיפות גבוהות יותר ולתפוצה רחבה יותר, פרסום דרך גוגל הוא מאסט. פרסום בפלטפורמה זו הוא פרסום ממוקד שמעבר להופעה בגוגל, מופיע גם באתרים כמו ווינט, גלובס, ושותפות פרסום נוספות של גוגל. חברה המתמחה בשיווק דיגיטלי לעסקים היא חברה שיודעת לעבוד עם הפלטפורמות הללו ולהוציא מהן את התוצאות המיטביות בתקציב שניתן להן.

  • תוכן – אי אפשר לומר שיווק דיגיטלי לעסקים מבלי לומר "תוכן". כיום, כל אתר או עמוד באחת מן הרשתות החברתיות צריך תוכן איכותי, מכיוון שהקהל מוצף במסרים פרסומיים, ולכן מחפש תוכן אמיתי, משהו שיוכל באמת לעזור לו ולעניין אותו. חברה העוסקת בשיווק דיגיטלי לעסקים תוכל להעמיד לרשותכם אנשים שכתיבת תוכן היא ההתמחות שלהם, תוכן שידע לדבר אל הקהל, לדבר אל ליבו, וליצור את מערכת היחסים ביניכם לבין הקהל שלכם.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה